Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

fredag 4. februar 2011

Det var den statistikken..

Jeg hadde aldri tenkt å skrive om statistikken
inne på bloggen. Fordi det er så mange som har skrevet om det før.
Men! En god ting kan ikke sies for ofte, så..
Det er jo sånn at vi har en statistikkmåler.
På bloggen.
Og kan for eksempel se hva folk har googlet etter
når de har havnet her inne.
Ikke uventet har en god del sjeler havnet inne
hos meg da de søkte etter interiørtips.
Som den trendy interiørbloggeren jeg er, har jeg
nok fått delt ut mang et godt tips der.
Men så er det nå i det siste, da, at telleren på besøkende
har skutt i været pga kuhistorien de siste dagene.
Det er en festlig historie, for all del, men at den skulle stå
for halvparten av mine besøkende noen dager var vel
litt over forventning.
Og jeg lurer på hvorfor?
Har et helt klassetrinn i et helt fylke fått i lekse å skrive
stil om ku?  Og etter et søk på google fant de nettopp denne
historien mest troverdig?
Eller er det rett og slett bare sånn at det er min egen 
trendyhet som endelig viser seg nå når det har stått svart på
hvitt i en av landets største aviser at det er trendy å få 4 barn?

God helg, alle sammen!

Enten du er den som leser ku-historier eller ikke.

5 kommentarer:

  1. morro... hvordan finner man ut av dette?

    SvarSlett
  2. Fant det :) Haha - det var festlig! hos meg hadde det vært googlet lakserull, hva kjøper man til en baby, og pupp :) hehe....

    SvarSlett
  3. Statistikken kan bli til mange blogginnlegg;)

    SvarSlett
  4. Hva sier dere til "brukt truse til salgs", har minst et par søk på det hver uke....

    Ang. kubesøk; Noen har kanskje linka til ditt innlegg?

    SvarSlett
  5. Karen: Godt du fant det-var nok bare et tidsspørsmål. Kanbli mange festlige funn der fremover. :)

    Ja, Pia,-jeg ser absolutt den..

    Elisabeth: Men haaar du noen brukte truser til salgs..? Det er rett og slett en haug med googlesøk på "ku", og så har de funnet den kuhistorien. :)..

    Har masse søk på amming også, den er jo grei. Og søvn/barn. Men musevisa...og segst? Så var det det uunngåelige da..:hekling..!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.