Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

torsdag 10. februar 2011

Hobbystrid

Bondekona og Bonden er ikke verdens mest make par. 
Heldigvis.
Og når det kommer til hobbysysler viser denne
forskjellen kanskje ekstra godt.
For mens jeg er av den oppfatning at strikking og sying
er mer ..tja..samfunnsnyttig,
flirer kanskje Bonden litt- muligens idet han ser for seg
stableklossene mine gjøre sitt i FNs fredsbevarende
styrker- før han tripper ned i kjelleren for å spille
FIFA11. Online.
I sin fine bukse med rødprikkete lapp..
Selv kunne jeg ikke tenkt meg å leve sammen med noen som var 
lik meg. Langt derifra.  Ære være Bonden.
Selv om han spiller FIFA..

...

Bor du sammen med en kopi av deg selv?
Kunne du?

3 kommentarer:

  1. Jeg bor ikke sammen med en Pia-kopi, og det får vi alle være glad for. Vi har likt syn på det meste, og har like verdier og holdninger. Men vi er ulike når det gjelder temperament, interesser, lynne, tålmodighet, osv..

    SvarSlett
  2. Ikke akkurat, nei!
    Heldigvis er vi ganske enige om de grunnleggende, viktigste tingene, men ellers er vi så forskjellige at det nesten er rart at vi bor under samme tak ;) Det er vel noe med at motsetninger tiltrekker hverandre og alt det der kanskje?

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.