Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

onsdag 2. februar 2011

Pannebånd med hekkel!

Noen har kanskje fått med seg at hekling ikke ble
et ben jeg skal stå veldig hardt på sånn karrieremessig
i tiden fremover.
Strikking er kjekkere for mine lubne Bondekonefingre.
også til verdens fineste 4åring, da!
På null , (komma) svisj ble et lilla pannebånd strikket,
og påsydd mitt nokså begredelige hekleforsøk.
(litt for mye blitz for såre feberøyne.. , syntes frk. gullhår)


Oppskrift på pannebåndet?!? : to rett, to vrang på pinne nr ca 3,5. 
Med et fint, lilla garn!


Mitt andre hekleprosjekt(teppet!) ligger foreløpig urørt
og ligner fremdeles mest på en bitteliten lue til en bitteliten dukke.
Eller en tommelfingervarmer.
Sannsynligvis får jeg tråle butikkene etter en dukke som er 
liten nok til å passe den...flotte.. luen.
Eller hva?


2 kommentarer:

  1. Kjempefint!Den lille hekledetaljen gjør seg altså.Så veldig lubne bondekonefingre kan du altså ikke ha:)

    SvarSlett
  2. Jeg kan jo ikke skjønne hva du mener når det komemr til heklingen? *applaus*
    Synes du er utrolig flink!! ;)

    Jeg har startet opp på lappeteppet..ille kjekt å strikke lapper..sånn firkantet vet u..he he..bare rett strikking det..gruer meg til fellinga.men det skal gå;)

    klem klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.