Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

onsdag 9. februar 2011

Fest

Det er klart jeg gir barna mine frokost på senga!
Selvfølgelig lager vi gelè selvom det er hverdag,
ja- jeg har ingen problemer med å slenge sammen 
litt regnbuegelè på en onsdag.
Om vi har kake, brus og pølser?
JA- hvis det er det de ønsker.
Og fest med besøk hele dagen lang. (nesten)
Vil noen at vi lager sjokoladekake?
MED marshmallowkrem?
OK.
En dag i året.
En god og blid,
snill og omtenksom,
klok og morsom
gutt som var 5 år i går,
er blitt  6 år i dag.
En speedwaykjører, en fotballspiller,
en liten luring.
Verdens beste 6åring!

11 kommentarer:

  1. D e kje tull engong, GRATULERE igjen til VERNENS BESTE 6-åring!!! :)
    Og tusen takk for kjempejillt selskap med kjempe goe sjokoladekaka med marshmellows-krem :)
    Klem fra oss som klarte å eta fra me kom t me jekk, følte eg ;)

    SvarSlett
  2. Bare godt, Anette!
    Sånn det skal være!
    :)

    SvarSlett
  3. Heldige meg som har bursdag på samme dag !
    Gratulerer så mye !

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med en flott seksåring! Snart skolegutt!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med seksåringen! Tipper han var fornøyd med den feiringen :))

    SvarSlett
  6. Hurra for 6åringen!!!

    Synes bloggen din er kjempekoselig! Ler og ler av bildene; mann og kone som rydder av bord! :D Kjenner meg sånn igjen!

    Og innlegget under var veldig tankevekkende! Og rørende!

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  7. gratulerer med 6-åring:) Så mye som skjer dette året da, ikke minst skolestart, spennende, en ny æra begynner da...:)
    Det er sunt å kose seg en gang i året;)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen til den vesle (eller kanskje store...) sjarmøren!!!
    Kos dåke med kaker og anna godt!
    Fint innlegg under, og bra at faren din fekk den hjelpa han trengte:)
    Klem frå meg

    SvarSlett
  9. Fine 6-åringen, og fine bloggen din:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.