Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

søndag 27. februar 2011

H for Bondekona


Jeg har vært inne hos Elisabeth, innerst i veien
og lånt denne "oppgaven".

Noen har kanskje skjønt at Bondekona ikke er mitt
døpenavn.    Andre igjen,-sånn som slektninger, naboer,
Pia, Kristin og svigerinne vet at jeg har et navn som
begynner på H.

H!
Jeg vil : Håndtere enhver situasjon.
Jeg har : Hals, Hage og Husbond
Jeg er ikke : Heseblesende
Jeg synger : Horribelt
Et dyr jeg minner om : Høne. Ei kaklende ei.
(ifølge Bonden)
Jeg liker : Hagefest! Helg! Og håndarbeid!

Sååå...hva heter jeg?
For de som ikke vet det..
?

11 kommentarer:

  1. Har jo lyst til å tippe på Hildegunn, Helga eller Hulda, men det er vel et mer avslappet Heidi, kanskje??

    SvarSlett
  2. Du heter det samme som søstera mi;)

    SvarSlett
  3. Hedvig-Helene hadde vært fint, he he. Nei, jeg har nok fått med meg hva ditt rette navn er....

    SvarSlett
  4. Hanna? Hilsen Helene (som det jo også kunne ha vært).

    SvarSlett
  5. Selv om du er bittelitt yngre enn meg ble de fleste jentene på denne tiden døpt Hege, så det er min kvalifiserte gjetning! :D
    (Jeg har f.eks 7 andre Hege`r på vennelista mi på FB i tillegg til meg selv...)

    SvarSlett
  6. Hege så klart. Nice blogg foresten.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  7. :) Det var iallefall en artig sak det der. ...Lurer på hvilket dyr jeg minner mest om. Spurte mannen min, men det eneste dyret han kom på på 'k' var ku... Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den...

    God kveld!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.