Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

lørdag 26. februar 2011

Publisitet

Atter en gang har mediene satt sitt søkelys på gården.
Denne gang rettet mot bloggen.
Mot klossene.
Foreldremanualen skrev side opp og side ned i
denne reportasjen hvor de skrøt vilt og hemningsløst
av nettopp mine selvsydde stableklosser.
Det syntes jeg var kjekt.
Og for de 107 (foreløpig) menneskene som ramlet innom nettopp
på grunn av dette stablekloss-skrytet, - og for de av dere andre
som interesserer dere for sånt, skal jeg vise fram
det siste nye innen stableklosser,- nemlig
babyvarianten:
Altså en mindre variant, og mer ..kjedelig enn de litt mer 
utfordrende aktivitetsklossene som passer best fra ca 1 år.
Babyklossene er litt roligere i fargene, men med blikkfang.
Har myke stoffer, ingen harde leker påsydd,
men med raslelyd inni. For eksempel.
Mest passende for de aller minste.
Jeg mener at babyklossene er ca halvparten av størrelsen
til aktivitetsklossene.
Selvfølgelig lager jeg også dem fremdeles..:
Jadda..

God lørdag.

11 kommentarer:

  1. Kommer du i avisa nå igjen ???
    Knallfine klosser og jeg er som vanlig...
    akkurat....vilt og hemningsløst stolt
    av å være tanten til en SÅ kreativ bondekone ;)

    SvarSlett
  2. Ikke akkurat avisa, da...
    Vi lever i teknologiens tidsalder, tante, da er det nettmedier som gjelder.
    Og jeg har jo linka, tanta,-linka til STORIEN..
    Eller story og sstory, fru Blom..

    SvarSlett
  3. Åh, skrivefeil!
    Rettelse: tanta=tante
    sstory=story

    SvarSlett
  4. Tror du ikke jeg har vært inne og lest allerede , eller ?
    Kjekt uansett ♥

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅÅÅ!!!! :) :D :) Glede glede igjen!! Eg har en liten mistanke om kem sin bestilling d e ser du ;) Fytti, jillaste gavane eg vett om å je!!! :D Eg ska inn å lesa om deg!!

    SvarSlett
  6. Forstår godt at du e i medienes søgelys med di klossene der, di va jo kjempefine! Og så såg di veldigt artige ud å laga! :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer til kjendisskapet det er vel fortjent. Klossene er så fargerike og morsomme, for store barn også.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  8. Så kjekt at det er fleire som set pris på det fine du lagar! Du har nok funne ei nisje her:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.