Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

tirsdag 1. februar 2011

Bondekona introduserer: Gårsdagens antrekk!

Hohoi! Spennende dager!
Splitter ny spalte her på bloggen,
som jeg lover skal bli kortvarig.
Det ble en meldingsstorm uten like i går da jeg skrev
hvilke klær jeg hadde på meg.
Alle vil vite mer om antrekket!
Og jeg- jeg er ikke vond å be..tydeligvis.
Grå ullkjole med lyst mariusaktig mønster.
Acsessorize for dagen ble eplekakeflekk fra gårsdagens
besøk i Tupperwareselskap(nede til høyre) og 
nokså tørket 1åringssnue (oppe på høyre skulder)
I bakgrunnen kan skimtes hengestang fra IKEA, håndkle (gratis) fra
Ellos, badekar og badekarantisklimatte fra Coop (249kr)
Og mørkerød tights -her komplimentert av pannekakerøre
og Bondens ullsokker foruten de smekre leggene.
Oppå lappeteppet som min mamma har sydd til meg.
Kjolesulamitten er kjøpt på salg på Catch til den nette sum av 199kr.
For et par uker siden.

Der var bloggens første- og sannsynligvis siste 
gårsdagens-antrekkspalte overstått, kjenner jeg.

Hadde du på deg noe vakrere enn meg i går??!?

12 kommentarer:

  1. Tøff kjole!
    Eg er verkeleg ikkje noko flink til å pynte meg i kvardagen. Her går det i bukse og gensar (gjerne i fleece).
    Ha ein fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Oi oi, så lekker den var! :)
    Jeg hadde neppe på meg noe penere iallfall. Sleskette ammevenlige inneklær, med lekre gulpflekker :) hehe...

    SvarSlett
  3. Nei nei, det går ikke an å overgå den mariusaktige kjolen der (min mammakosebukse gjør i hvert fall IKKE det!)! Den var veldig fin :o)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kjole! Eg og har leita etter slike, men bondetuppa meg (meir enn deg ser det ut til;) har ikkje ein gong høyrt om Catch??
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Svar på spørsmålet: Nei, det kan jeg love deg at jeg ikke hadde! (lekker kjole du har der, forresten)

    SvarSlett
  6. hi hi..jeg ser jo at du allerede har fått awarden fra en annen..men men...det så ikke jeg og jeg ville gi den til deg..så håper du tar den imot for det;)

    NYDELIG antrekk!!
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  7. Akkurat i går var antrekket mitt heller kjedelig - så: nei eg hadde ikkje på meg noko vakrere enn deg.
    Og heller ikkje i dag.
    Og ikkje i forgårs heller, når eg tenker meg om...eller dagen før det igjen.
    Var litt fin på fredag, for da var eg ute med jobben..
    Fin den kjolen! Takker så mykje for informasjonen! Må sjekke på min lokale catch. :)

    SvarSlett
  8. Ohoi, smekkert. Nå dukker det vel opp noen sminketips snart også?

    SvarSlett
  9. Det kunne vore ein kjole for meg.
    Om eg var like fin som deg i går? Tja! Svart tights, og grå og svart selekjole, så JA :)
    Men ikkje like slank rundt magen... ;)

    SvarSlett
  10. Strekke du sånn på halsen sånn at det ikkje ska bli et lignande bilde som det på fb? ;) :P

    SvarSlett
  11. Kjolen va kjempetøffe, og så i ull og greier! Artigt tilbehør då, hihi! Her går det møje i gulpe- og svetteflekker for tiå :-)

    Hehe, ikkje liga stas å visa "ting ud", e jo ein grunn te at di e nettopp det. Det va blant aent någe sølvtøy. Eg har aldri skjønt greiå med sølvtøy eg. Møje bedre med ting så kan vaskas i maskin :-)

    SvarSlett
  12. Snasent outfit! Du må komme med flere outfit-innlegg - det MÅ bare en god blogger komme med en gang imellom!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.