Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

torsdag 3. februar 2011

Mer klossete

Mye håndarbeide her på gården for tiden.
Mange grunner til det. For det første er det vinter.

Tenk når det blir sommer og jeg nesten utelukkende blogger
badedrakt/bikinimote og fristende delikatesser fra grillen.
Grøss og gru.

Tilbake til nåtiden:
Jeg er veldig glad.

Jeg har fått en bestilling på stableklosser!
Det faktum at det er en barmhjertighetssbestilling fra svigerinnen min
 bryr jeg meg ingenting om!
(skal vurdere å feste de trådene..)

Kloss nr 1 er ferdig, nr 2 er underveis.

Og jeg vurderer å utelukkende sy stableklosser resten
av mitt liv.
Gøygøygøy.

7 kommentarer:

  1. Eg tenkte nok det va et tidspørsmål når bestillingane kom.
    Ha litt mer tro på deg sjøl, snuppi !
    Du e kjempeflinke ♥

    SvarSlett
  2. Du kan nok gjera stableklosser til ein leveveg! Få deg butikk på Epla!

    SvarSlett
  3. Sy videre! Jeg har ikke sett noen stableklossebutikk inne på epla.

    SvarSlett
  4. Du di rolse-bondekone!! Barnhjertighetsbestilling du liksom! På verdens finaste stableklosser, jadddda!! Eg glede meg SÅÅÅÅÅ t å gi dei når me nå snart skal i 1-års bursdag, yuhuuu!! Alltid kjekt å gi gaver, men det blir EKSTRA kjekt denne gongå! :) Glede glede

    SvarSlett
  5. De er jo supersøte da :) Og du er no så flink...
    Ha en finfin dag!

    *klemmer*

    SvarSlett
  6. Ååååå, så moro! Supersøte er de :) God helg!

    SvarSlett
  7. Sånne klosser har jeg aldri sett før,så gøy dem var og ikke minst fine!
    Det må nok være litt arbeid å sy dem og fargan var så fin sammensatt:)

    ønsker dere en hjertelig helg med både to og fire ben.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.