Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

tirsdag 15. februar 2011

Stafett

Jeg er blitt tilbudt en stafettpinne fra min
Fordi hun digger meg og bloggen min vilt og hemningsløst.
...
Så skal jeg sende den videre til mine 3 favorittblogger.
3?


3?

Det blir jo litt ..vanskelig.

Skal jeg nevne Pia
Eller Ingrid?
Flotte og kreative Huset ved Fjorden?
Forelsket i Livet?
Noen andre av de store?

Nei.
Dem gidder jeg ikke nevne med et eneste ord.

Jeg nevner heller noen splitter nye bekjentskap som
jeg gleder meg til å lese mer fra selv.

og

Så kan dere bringe stafettpinnen videre.
Om dere vil.
Dette er ikke bilde av en stafettpinne.
Det er et bilde av en bitteliten bakehånd som skal tegne mer. 
Bare fordi Bondekona ikke klarer å la være å legge til det
eneste bildet hun har fått til på mange dager.
Enjoy.

6 kommentarer:

  1. Obs! Tolkar det som at eg er i din innerste krets, og at eg har moteke så mykje skryt og ros, at eg vert skikkeleg flau ;) Vert iallefall flau om eg har tolka feil :))
    Skal sjekke opp dei tre bloggane du nevner!

    SvarSlett
  2. Hjelp!! Tar det som et stort komplement :) Hmmm må tenke meg litt om nå ;)

    Klæm Guri

    SvarSlett
  3. Der gjorde du noe flott. Ikke det at du ikke nevnte meg, men at du ga noen "nye" litt oppmerksomhet!

    SvarSlett
  4. Oi, så morsomt! Og tusen takk for at jeg ble valgt! I morgen den dag skal jeg sende stafettpinnen videre, men det er jo så utrolig mange flotte og inspirerende blogger å velge i, så jeg skjønner at det er vanskelig å bare nevne 3!

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  5. Oj, er det sjokoladekake, er det sviskegrøt, er det blod?? Eller er jeg på druen, eller er jeg "de andre"? Føler det er mange spørsmål som må besvares her, jeg kan kun svaret på to av sørsmålene og det er begge "ja, visst"

    SvarSlett
  6. Å, for en herlig overraskelse og få på morgenkvisten! (holdt på å sette greddosten i halsen der et lite sekund, var sikker på at jeg hadde lest feil, men etter et hosteanfall ble jeg happy happy!) Tusen takk kjære bondekona! Tenk for en ære! Jeg gjør som deg, og sender den videre, kanskje til de som ennå ikke har blitt helt oppdaget, men dette er noen damer som virkelig fortjener det!

    Jeg koooooser meg med bloggen din, ler og smiler her jeg sitter:) Ha en fin dag:) god klæm:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.