Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

lørdag 30. oktober 2010

Heksefest

Dagen er kommet.
Det har vært mye mas om denne heksefesten
 her hos meg de siste dagene.
Men nå er altså dagen kommet.
Taket er klart.
 Med monsterstor edderkopp som ingen vil ta på.
Takket være flittig 4 og 5åring ble FirstPricekoppene klar.
Med både spøkelser, edderkopper og flaggermus på.
Seigmenn er klar for lakrislissespiserkonkurransen.
Spøkelsene er klar.
(muffins snudd på hodet, sprøytet med krem og pyntet med marsipan)
SjokoladeDøden er klar.
Markspiste paddeegg er klar.
(CakePops. Kakekuler.)

Refleksløype-skattejakten er klar.
Lysene er klar til å tennes.
Og når dette innlegget legges ut er forhåpentligvis
alle store og små spøkelser, hekser, vampyrer og lignende
klar i det mørket senker seg over gården og alt blir skummelt..

(På tide å lage meg et kostyme nå kanskje?
Og til Bonden. Og til eldstebror..)

Ønsker alle en skummel kveld,
det skal vi ha!

6 kommentarer:

  1. Tipper dere har/har hatt det kjekt!
    Sjokoladedøden så steikandes god ut, så ei oppskrift ville vært på sin plass her! :)

    SvarSlett
  2. Så spennende og flott du har laget til.
    Dere må ha hatt en kjempekjekk heksefest.
    Ønsker deg en nydelig søndag :O)

    SvarSlett
  3. Du store! Du har no pynta meir enn eg gjer til julafta ;)
    Spøkelse og sjokoladedøden var stilige, alt det andre også, altså!
    Eg følger med deg vidare eg!

    SvarSlett
  4. Åååå...hva vi har gått glipp av !!!!!
    Du er jo bare FLINK !

    Klem fra tante:)

    SvarSlett
  5. Så stilig!! Likte spesielt de dekorerte koppene. :-)

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelig kommentar på siden min. Jeg ser at jeg fint kunne feiret heksefest hos deg. Spesielt med kakedøden, den så fantastisk god ut!! Cakepopsene også!

    Malin

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.