Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

tirsdag 26. oktober 2010

Syk?

Formen er for tiden sakte dalende.
Jeg som aldri blir syk-
men som nettopp var syk allikevel,
kjenner igjen at det kribler i halsen.
Det løsner i slimhinnene
og kroppen er sliten.
Vil helst  spise is
og legge meg under dyna
(dårlig kombinasjon?)
Men gleder meg til å snart dra med meg 
de fleste i familien (kanskje alle?) på kino
for å se denne filmen
Jeg har gledet meg lenge til den skulle komme,
og nå er den her!

Propper meg full av Svarthyll-te og Kamille.
Trykker i meg Solhatt og knasker råmelkstabletter.
I morgen skal jeg være så god som ny!

3 kommentarer:

  1. Ai, håpe ikkje eg smitta deg på laurdag:( If so, har du ingenting å se fram te de neste dagene, bare sykemelding:o (fra...hjemmet?:/)

    Åh, den filmen vil eg og se! Ka tid ska dåkk se den?

    SvarSlett
  2. Hei, syns du skal spise masse is jeg! Is, i likhet med sjokolade, hjelper nemlig mot alt. God bedring, håper du får sett filmen :)

    SvarSlett
  3. God bedring! Vi har sett den "grusomme" filmen - den var fin!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.