Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

onsdag 27. oktober 2010

Utmerkelse?

Hahaaa!
Hipp hurra!
Stjernestøv og konfetti,
fanfare og salutt!
Jeg har fått en Utmerkelse!
(award=utmerkelse. Ikke sant?)
Nydelig..
Jeg eeelsker kirsebær.

Jeg har fått utmerkelsen av Pia.
Fordi jeg har en ålreit blogg som
godt kan få litt mer oppmerksomhet.
Og som utmerkelsen selv sier-
bloggen med det lille ekstra.

Jeg kan ikke annet enn å si meg helt enig!
 Jeg er glad og ydmyk.
Men noe følger med denne utmerkelsen:
Å skrive 3 ting man liker å gjøre.
Det er lett.

1.Ha hele familien ute på tur(kanskje i hagen) og alle leker
med hverandre, tuller litt, smiler ømt og kjærlig til
hverandre mens vi drikker kakao fra pastellfargede
kopper med prikker på og sitter på myke ullpledd.

2.Skape noe. Enten noe nytt-strikke eller sy. Eller fornye noe 
som er gammelt og kjedelig med nye farger og funksjoner.

3.Gå på kino! Enten på Selveste Kinoen.
Eller i kjelleren. Med popcorn og brus.

Så var det ett favorittbilde.
Ett favorittbilde?!?
Med 4 barn?
Heh...
Satser på dette bildet (nå).
 Se den spennende gleden det er å
fylle opp hendene med storebrors forbudte småbiler!
Deilig!
(har vist dette bildet før, jeg vet...)

Men jammen skal jeg sende utmerkelsen videre også!
Jeg sender videre til Camulen, som jeg fikk min første 
utfordring av.
Jeg gir den også videre til min kjære Tante som er så snill 
og gir meg mange hyggelige kommentarer
(selv om jeg ikke er så flink til å skrive tilbake)
Tror jeg gir meg der.
Er ikke så bevandret her inne ennå,
 og jeg "kjenner" ikke så mange fler.
(som ikke allerede har fått et kirsebær)

Så får dere gjøre det som passer dere best med utmerkelsen.

Jeg ble hvertfall glad!!!
Og skal feire med klesbretting
og Radioresepsjonen på TV!

10 kommentarer:

  1. Gratulerer med awarden. Den var meget vel fortjent for maken til morsom blogg skal man lete lenge etter, blir glad av å være her hos deg, jo :)

    Ha en fin kveld, lille bondekone :)

    SvarSlett
  2. Så bra at du ble glad! Det er vel hele poenget med slike utmerkelser:)

    SvarSlett
  3. JEG ble så glad for at du fikk award...og så gir du til meg . Hurra og tusen takk...eh eller omvendt..
    Men hvordan virker dette , da ?

    KLEM fra tante :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Og takket være Pia, så kikka eg innom her, og kommer nok til å kikke innom her seinere også! :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med velfortjent award!:) Du skriv veldig bra og eg liker meg godt her. No har ikkje eg fått tatt ei skikkeleg bloggerunde på ei stund, også ser eg at eg har fått både utfordring og award frå deg!! Tusen, tusen takk!:) Det varmer at du tenkte på meg;)
    Ha ein flott dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med utmerkelsen, vel fortjent! ☺☺

    SvarSlett
  7. Gratulerer med award! Og velkommen til Blogglandia, mykje kjekt her inne!

    SvarSlett
  8. Hei!
    Gratulerer:)
    Så fin blogg du har, du skriver utrolig bra :) Måtte le da jeg leste om amming :) Kos deg med det du :) Jeg ammet min eldste ti han var 1,5 år og har grense på det med lillegutt nå. Husker en gang jeg ammet storebror da han var rundt året. Han lå og kosa seg, plutselig slapp han puppen og sa "tatoj" (traktor). Da tenkte jeg:eh...nå er det vel kanskje snart på tide å gi seg ;)

    Kommer tilbake hit!

    Ha en fin kveld :) KLEM Anette :)

    SvarSlett
  9. Hei sveis - og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Det varmer på en ellers kald dag(;

    Gleder meg til å se du lager Cake Pops!

    Ønsker deg en fin dag.

    Malin

    SvarSlett
  10. Hipp hurra og gratulerer med utmerkelsen! :o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.