Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

fredag 15. oktober 2010

Bondekona hvem?

Jeg er Bondekona.

Jeg er glad i familien min,
liker å prøve ut nye ting ,
og å være litt kreativ .
Jeg er stort sett glad og fornøyd,
prøver å (som jeg sier til barna mine) smake på nye ting
med et smil og ikke med et grynt.
Jeg liker å sy, strikke og fornye gamle ting,
men er egentlig ikke særlig flink til noen av delene.
Jeg liker det rustikke, det rufsete romantiske, retro 
og egenartede.
Jeg liker ikke negativitet, smålighet og minimalisme.

Jeg prøver å være raus og omgjengelig.
Etter de 3 siste svangerskapene med bekkenløsning,
har bekkenet blitt veldig kranglete og det har gjort at jeg
gjør det jeg kan,
når jeg kan
og må være spontan og impulsiv.
Ikke alltid så lett å kombinere med 4 barn
(og en bondemann i fjøset) på slep.

Noe jeg har glemt?
Ja...jeg er vel  litt glemsom og vimsete..
Eller...det virker kanskje sånn på utsiden, 
mens det egentlig er organisert kaos satt i  funksjon.

2 kommentarer:

  1. For min del er du også en god og vakker søskenbarnvenninne som jeg setter veldig høyt og ser alt for sjelden.

    SvarSlett
  2. Takk, Sylvia!
    Den går rett tilbake til deg!
    :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.