Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

tirsdag 12. oktober 2010

Solskinnsmonster

Tirsdagen er den dagen i uka hvor 5-åringen min er størst av alle.
Tirsdagen er Speedwaydag.
At en så liten kropp skal manøvrere en moped kan kanskje se litt vilt ut,
men det går (stort sett) veldig fint,
og er midt i blinken for min fartsglade gutt!

Men det er ikke bare fart og spenning som har stått på plakaten i dag.
Et nytt Solskinnsmonster har sett dagens lys!
Ideen til å lage disse Solskinnsmonstrene fikk jeg da jeg leste en artikkel en gang (i et mammablad?)
om å sy kosedyr etter barnas tegninger.
Det første Solskinnsmonsteret jeg sydde var altså sterkt inspirert av den 
første tegningen 4-åringen min lagde (som faktisk lignet på noe..)
Men hvem skal jeg gi denne til da...
..tror jeg har bombardert de jeg kjenner som har små barn med slike.
God kveld i stua-eller hvor du enn befinner deg.

6 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Åh, Bøggis ser skamkule ut! Ser ut som han har kjørt siden han kunne...springa:D

    Tante Bekkan e alltid gla i monster ;)

    SvarSlett
  3. Tøff type , altså !!!

    Kjempelurt å lage ting etter barnas tegninger.....for de som klarer det. Det blir jo så flotte ting !

    Du finne nok ein liden å gi den te...eller ei litt større...lillesøster ;)

    SvarSlett
  4. :) Han er råtøff! Faktisk den tøffeste Speedwaykjøreren jeg kjenner!
    Jeg vet at Rebekka digger monster, men ville nok laget et litt mer tilpasset deg, da, vet du..
    :O
    :)

    SvarSlett
  5. Tøffe tøffe Børge Elias gutten :) Solskinnsmonsterå e skamkule!! Oliver ELSKE sitt ;)

    Ps! Kult mæ blogg!!
    Anette

    SvarSlett
  6. Å, så fine Solskinnsmonstre du lager. Jeg tror Bergen trenger et sånt monster;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.