Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

fredag 8. oktober 2010

En deilig dag det ble!

Etter at de tre minste måtte nøye seg med å se på utedagen i mangfoldige tiiiimer..
..kom vi oss ut tilslutt.
Og ville gjerne delt dette deilige bildet med dere:
..men det var jo før jeg så at jakken er fra Sparkjøp, lua er fra matvarebutikken,
hun har både banan, melk og snue klint rundt i ansiktet, og hvem gir vel babyen en taustump å leke med...?
Det er da ikke noe å legge ut?
Men så fant vi også sommerens siste blomst i parken
(som hadde et stort skilt om ikke å plukke blomstene
ved inngangsporten)
 som vi stolt tok med oss hjem (men glemte i vogna i bilen..oops..)
Og gutten som sniker seg inn på de fleste bilder, stikker av når han selv skal bli tatt bilde av.
Det ble en skikkelig deilig dag.
Selv om neste gang vi er på tur håper jeg selvfølgelig på at alle 4 barna (og gjerne også mannen)
har fått seg disse dressene
da satser jeg på at gjemmeleken blir en særdeles spennende og langtekkelig affære.
Nei, gi meg heller denne (til minsta, helst) den er så utrolig søt og langt over mitt stramme
bondekonebudsjett...
fra samme sted.
(bildene lånt fra nettstedet. Trykk på bildet)
Digger den!  Finnes både som body, drakt, genser...
Deilig.
Ha en fin kveld, det skal jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.