Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

søndag 17. oktober 2010

Ønskeliste

Det er ikke mye som gleder meg mer enn at det snart er
jul.
Lyset, mørket, stemningen,
ventingen.
Og mens vi venter på å pynte, og å bake,
og å pakke inn,
kan vi 
ønske.
Selv ønsker jeg meg en sånn (hvit) lampe.
Formet som et tre.
Fra Ellos.
Til barna ønsker jeg meg-som tidligere nevnt-
melkekartongklær.

Utenom til eldstemann.
Hvilken snart-14-åring vil vel gå kledd som en forhenværende
melkelogo?
Ikke min.
Blir vel noe mer underholdende til ham..

Men hva så med mannen?
Det finnes vel ikke tvil om at det må bli disse moppetøflene?
Hva er vel bedre enn å enkelt samle opp støv og skitt
mens du "danser" deg fra rom til rom
(som annonsen sier).
En absolutt favoritt!
Fra Nytt og nyttig
Selvfølgelig...


2 kommentarer:

  1. Så du har vært innom bloggen min - så koselig! Skal nok følge med på din også. Gøy med flere som har mange barn...;o)

    SvarSlett
  2. He he, kule moppetøfler! Noe sånt kunne mannen min fått! Alle ungene også, egentlig...;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.