Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

søndag 10. oktober 2010

Havet venter..

Tåka ligger tykk og lufta er tung av fuktighet, 
så hva passer vel bedre enn en tur ned til havet?
Optimismen sier meg at nede ved havet skinner sola, lufta er klar,
og fine skjell og steiner bare venter på å bli plukket med hjem av
søte barnehender.
Nå ligger baconet i ovnen og sprøsteker seg, vann til suppe koker,
og nistekurven (den fiiine kurven jeg har fått av mamma) 
er snart ferdig pakket.

Nå skal troppene samles!
Fin dag.

3 kommentarer:

  1. Fiiiine blogg! :) endelig :) Elisabeth

    SvarSlett
  2. Takk for det!
    Endelig, ja...får håpe jeg får til dette.
    Trikser litt med utforminga for å bli fornøyd..
    :)
    Kjekt.

    SvarSlett
  3. Det med utforminga syns jeg har vært
    veldig gøy...og utfordrende.
    Bloggen Moseplassen har veldig mange gode og nyttige tips :)
    Kjekt å følge deg :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.