Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

tirsdag 19. oktober 2010

Interiørtips

I dag skal jeg dele noen saftige interiørtips
med dere..
Først og fremst
en påminnelse, som jeg har valgt (tilfeldigvis) å henge like foran
min manns sitteplass på kjøkkenet.
(her henger jeg faktisk litt med i tiden, for 
jeg har sett at de selger massevis av lignende skilt
rundt forbi. Selv har jeg hatt mitt i årevis) 

Enda en påminnelse..
Som henger på do, i min oppstyla settekasse fra bruktbutikken.
(litt usikker ang marihøna og tegnestift, men de har sikkert en 
viktig funksjon)

Nå kommer et skikkelig husmortips.
Hvis du har trappegrind i hus, og en vegg midt imot som blir rammet
av denne; bank opp en møbelknott på det rammede stedet.
(men pass for all del på at grinda treffer knotten...)

Lekre knotter på dine knallrøde kjøkkenskapdører
blir "festlig" oppheng til smykker og diverse som kan trenges
å pynte opp tilværelsen (på kjøkken) med.

Det var det.
Dagens interiørtips er utdelt.
Bruk med omhu..

Selv skal jeg ikke reise i ro og mak -mens jeg etterlater sovende småunger
hjemme med sin far-til nattåpent handlesenter og bruke penger på
å bli ferdig med litt av julegavehandlingen. Nei, jeg skal heller
(ja, mye heller) stikke ned i mitt sjarmerende syhjørne
i kjelleren og sy sammen litt julegaver- for alle liker hjemmelagede julegaver best!

Ha en fin kveld.
Dere også.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk !
    Er egentlig glad jeg ikke trenger trappegrind lenger ;
    Jenta vår sover hos søsteren så jeg ble med Arve på hotellovernatting på Sola. Han reiser før ferjene går i morgen tidlig :)
    Fornøyelig blogginnlegg som vanlig.
    Gleder meg til jul...eh ...Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for flott "monster" som kom i posten i dag! Det var supersnilt av deg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.