Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

lørdag 23. oktober 2010

Lagedag.

Snart skal vi lage til Heksefest-for 11. året på rad!
Det er stor stas, for store og små.
Kjekkest av alt er at alle må kle seg ut.

Men ennå er det en hel uke til...!
Nettopp derfor var det jo på høy tid å lage invitasjonene...
Som vanlig er jeg aldri alene, og fikk god hjelp.
Heldigvis...
Hvem skulle ellers kuttet opp masse papir i veldig mange og veldig
små biter?    Hvem skulle klippet en hel drøss med små rundinger til å 
pynte opp vårt ellers så kjedelig gulv.
Godt jeg har så mye god hjelp.  Hadde aldri klart det alene..

Å, vi klipper og vi limer og det blir så fint og flott!
Når vi bruker alle fargene som rødt og svart og grått.

Etter mye roting, klipping og liming begynte det å ligne på noe.
Spøkelser hekser og edderkopper helt klar på popp-opp-kort
for å ønske velkommen til Heksefest neste lørdag.
Nå må jeg bare rydde...
Og gi bort invitasjonene.
Ha en god kveld.
Det skal jeg..
..etter den ryddinga....

3 kommentarer:

  1. Åh, Bøggis ser skikkelig konsentrert ut - med blingen i øyra! :D

    Glede meg!

    - Bekkan

    SvarSlett
  2. Det høyrtes ut som ei skikkeleg kosestund! Og korta vart kjempefine!:) Utruleg artig med heksefest då. Moro å kle seg ut;)
    Ha ein finfin søndag!
    Klem:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.