Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

torsdag 10. november 2011

Torsdagssvar

Dere er kreative, den skal dere ha.
Og iherdige.

Men ingen klarte gårsdagens gåte.
(hørt sånt?!?)

Mange så at det første var et teppe:
(av typen nysydd..)
Dårlig bilde?
Ja.
Vi prøver igjen i dagslys:
Akkurat så bra som det kan bli med mitt avanserte kamera,
som ikke engang skrus på, fordi det er en mobiltelefon.

Gårsdagens bilde nr.2 var ikke like lett, men noen klarte også den:
Javisst var det en av mine knaggrekker/trofèbilde.
Herlig!

Det tredje bildet fra i går, hva var det?
Var det Bondekona?
Eller et legohode?
Jeg forstår vel at det kan være vanskelig å skille meg
fra et legohode, særlig når svaret var:
Red, red wine...!

Premien går derfor kun til meg selv:
En helaften med vin, symaskin og deretter film(evt Walking Dead)

Hurra!

Bedre lykke neste gang..

14 kommentarer:

  1. 2 rette, og godt fornøyd.
    Skal du se Walking dead???
    sees snart da!!

    SvarSlett
  2. Du har verkeleg kome i gang med teppesyinga, ser eg! Jobbar med nokre, eg også:)
    Ha ein fin fredag!

    SvarSlett
  3. Nei og nei - at jeg ikke tok den vinkartongen da... Flaut.
    Gratulerer med premie til deg sjøl, vel fortjent og koooos deg!

    SvarSlett
  4. Sitt her å ler for meg selv.. en å kunne ta så feil... Sikker på at du itj har tulla med bildan no..
    Kos dæ med premien - den er deg vel fortjent..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  5. Ha ha ha, den premien har du virkelig fortjent!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med premien, den er deg vel unt.. merkelig jeg ikke fikk alt rett denne gangen heller. :-D

    SvarSlett
  7. alt alt feil jeg da, nei og nei. Jaja, velfortjent kosekveld til deg din luring!

    Jeg tror jeg skal styre unna alkohol akurat i denne fasen her..

    SvarSlett
  8. Kos deg med premien du! Fikk to rette og er godt fornøyd med innsatsen. Den vinkartongen var jammen vanskelig! Men den smaker sikkert bra, innholdet altså :)

    SvarSlett
  9. Moro med gjettelek, og den siste kunne jeg jo tatt, synes jeg! Rart med sånt en VET en har sett, men som en ikke klarer å finne ut allikevel selv om hjernen jobber i høygear.
    God helg!

    SvarSlett
  10. Hadde du i det minste hatt ein skikkelig vinkork, hadde eg kanskje (?) klart den siste!

    Hmm.. Då er det bare å gleda seg til neste ukes gåte/konkurranse :) Må vel snart få rett eg og?

    Marit :)

    SvarSlett
  11. Marit: Jada, snart. Snart.
    :)

    Merkelige greier at dere ikke klarer disse lette gåtene. Det viser jo så godt..

    SvarSlett
  12. takk skal du ha... Nå fikk jeg en sang å nynne på mens jeg prøver å sove... bah.

    :) Hadde nok ikke greid noen av de jeg. Men er like spent på torsdagsoppklaringa hver uke!

    god helg!

    SvarSlett
  13. Syns jeg klarte det meste, vinsaken var nesten en gris med uniformslue ;) Nyt premien!

    SvarSlett
  14. Aha! Dette hadde eg nok klart fort, viss ikkje det hadde vore for at eg var avhalds ;) Reknar med du koste deg:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.