Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

søndag 6. november 2011

Favoritter

Mine favoritter akkurat nå, spør du?
Jeg favoriserer på bildevis:
Gammel, gjenfunnet klassiker.
(ikke gammel-gammel! Har noen måneder på meg til å drikke den opp..)
Planer. Drømmer. Inspirasjon!
Jag ska poppa hela daagen, poppa hela helj`n..
Nytegnet snegle (sniggel,-på vårt språk)
Fineste boksen. Men det er da ikke bare utseendet jeg går etter.
Mon tro hva den kan inneholde..?
Nytt lappeprosjekt!
Og til sist,
-høstens ettermiddager.

Er du enig?
Kjenner du igjen noen av dine favoritter?

14 kommentarer:

  1. Ja, den øverste kan eg godt innta:) Men eg saknar Grape Soda... har tydeligvis gått ut av produksjon.
    Ha ein fin kveld med lappane dine!

    SvarSlett
  2. Barnetegninger, lappeprosjekt og popcorn:)
    Trine:)

    SvarSlett
  3. Fine favoritter!

    Bokser og barnetegninger liker jeg godt også. :-))

    SvarSlett
  4. Barnetegninger og popcorn og livet generelt ;)
    Klæm

    SvarSlett
  5. JA,kan dele disse med deg jeg!
    Selv om snigler sånn i virkeligheten byr meg skikkelig imot...

    SvarSlett
  6. popcorn med smørsmak...mmmmm!
    men jeg liker ikke barnetegninger!
    Jeg elsker barnetegninger!!

    Og kurver.
    Og puter.
    Det hadde du glemt?
    Eller er det bare meg?

    :)

    SvarSlett
  7. WB: Kurver, ja!!!
    Dem har jeg maaange av, men får aldri nok.
    )
    Men puter...? Neeh..

    SvarSlett
  8. Du kommer nok dithen du også en dag.

    Når du blir voksen.

    :)

    SvarSlett
  9. og så har jeg glemt å si at jeg bare digger lappeprosjektene dine!!

    (spesielt svak for det eplestoffet!)

    SvarSlett
  10. Heisann hopp!
    Her har du mye prosjekter på gang..
    Boksen var no kjempefin..
    Og så grønn plen i november.. Greit nok at snøen itj har komme enno, men vår er brun, grå - grønn.. Grusom farge...
    Har igrunn fått gjort mye idag - fornøyd med dagen...
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  11. Nei nei feil brus!!! Å jeg lurer på hva boksen inneholder ;) Uansett hva det er, boksen var flott!!!

    SvarSlett
  12. popcorn! Men micro'n vår er den brannbomben, så nå står den bare å venter på å bli kastet. Barnetegninger håper jeg blir en favoritt etterhvert... men vesla er ikke særlig interessert i ark og blyanter og sånt... til mammaens fortvilelse...
    juleforberedelser... ja, men jeg blir litt stressa og.

    SvarSlett
  13. popcorn, og barnetegninger, og høstettermiddager med sooool! Og bokser, elsker bokser, og den der var fin.

    SvarSlett
  14. Jeg leser også julebøker og julehefter for tiden.
    Er veldig glad for at jeg har spart på barnetgninger. Bare litt lei meg for at jeg ikke umiddelbart skrev på dato og navn.

    Takk for svært hyggelig kommentar. Vi trives veldig godt her.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.