Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

mandag 28. november 2011

To stake or not to stake

Galant sviktet jeg bloggen min søndag,
riktig så enkelt ble det da jeg forsto at man
skal vise frem adventsstaken sin.
Fire lilla lys,-av typen kubbe-på et fat(gullfarget dekketallerken).
Jeg ser med en gang at jeg verken imponerer, overrasker, 
gleder, fornyer eller saliggjør noen (inkludert meg selv) med det,
og hoppet over.
Så til min glede og begeistring at å hoppe over en dag
ga meg nye ansikter i kommentarfeltet.
Det var jo gøy, det.
Ikke for å rakke ned på dere "gode, gamle", altså,
dere elsker jeg jo med hjerte og sjel til død og pine
tar oss alle mann.
Og kvinner.
Mest kvinner.

Siden kvinner er jo de mest beleste..

Uansett.

Staken min får dere aldri.

Men jeg er så full av adventslykke at jeg glatt viser dere noen andres:
(hvis noen hadde råd til å kjøpe denne da..
bilde fra det store, -og oh, så dyre,-nettet)

Szzschmasssschkk!



13 kommentarer:

  1. Nydeleg stake!
    Kanskje litt for romantisk for meg, då:) Min stake heller nok mest mot det minimalistiske...

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke engang en stake å vise fram...

    SvarSlett
  3. Den adventstaken var faktisk helt meg!
    Vurderte slike bladkrans rundt selv, men så ble det den kjedelige velkjente mosen igjen..
    (min er forresten dritbillig)

    Elsker deg til døde back!!
    smask.

    SvarSlett
  4. Lekker stake du ikke har ;) Det var mange adventsstaker i går, folk er så flinke til å stelle og pynte.

    Adventsmuss til deg!

    SvarSlett
  5. Droppa innlegg søndag jeg også :-)
    Leiter fremdeles etter den berømte staken...
    Klem

    SvarSlett
  6. hehehe ante ikke jeg var så trendy jeg.

    Eller jo, jeg er jo den trendy unge småbarnsmora. Med 4 lys på et fat som aldri fikk kvister på seg. Jaja.

    Den staken du hadde funnet, var heeelt meg og- kjempefin!

    SvarSlett
  7. Staken som ikke er min er superfin.
    Hadde vært superfint om jeg kunne ha een stake stående med lekre, små, søte pakker under som ingen kom og klemte ihjel.
    Kanskje en dag når jeg blir gammel og grå, og ingen andre enn meg er her og ser..
    Uff, så kjedelig..

    SvarSlett
  8. WB:Mosen og staken din var veldig fin.
    Og stor?
    :)

    SvarSlett
  9. njaaa..ikke så stor.
    sånn cirka traktordekk-størrelse.

    Og da mener jeg leketraktor.

    SvarSlett
  10. Ja, en adventsstake er en nødvendighet nå i førjulstiden. :-D

    Stikk innom bloggen vår for å være med på blogglotteriet nå i adventstiden :-D

    SvarSlett
  11. Viser heller ikke fram staken min :D

    SvarSlett
  12. Så lenge du viste frem en stake så er du jo innenfor... Er du ikke? Jeg startet bloggekarrieren med å prøve å blogge om mitt søsters interiør, for hun har det så fint! ;D

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.