Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

onsdag 23. november 2011

Hvorfor?

10 gode grunner til å spise opp en halv boks
med Dream yoghurt Lakrisis:

1*Forkjølelse.
ingenting lindrer bedre på en begynnende sår hals
enn nettopp is.

2*Hyggelig samvær.
For dem som driver med sånt.

3*Trøstespising.
For dem som driver med sånt.

4*Støtte norsk iskremproduksjon.
-hvis den er laget i Norge..

5*Om du er skikkelig varm.

6*Sår i munnen.
Om du nettopp har hørt rykter om at lakris hjelper
mot sår i munnen.  Og vips!, så har du sår i munnen.

7*Det er veldig, veldig godt.

8*Om du føler at du mangler noen gram rundt hoftepartiet.

9*Om du føler at du vil mangle noen gram rundt hoftepartiet.
Is er jo veldig kaldt, og kroppen bruker maaaange kalorier
på å smelte isen.

10*Fordi du simpelthen bare eeelsker den kalde og late følelsen
i magen etterpå.

21 kommentarer:

  1. Enig i alle 10 grunner. Sånn er det bare.
    Og ja - jeg er også veldig glad i lakris ♥

    SvarSlett
  2. Heeelt enig! Spesielt i nr 9!!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Vet du, jeg trenger ingen unnskyldning, ikke noen i hele verden,for å spise en hel boks med lakrisis alene. En hel. Alene. Love it! ;-)

    SvarSlett
  4. jeg trenger heller ingen unnskyldning for å innta noe med lakris!! Men jeg klarer ikke helt fatte det.. jeg har ikke smakt denne isen enda.. Kan du forstå??

    Den er god altså?
    Elsker jo lakris, men i is er jeg muligens litt skeptisk. Ja, jeg er visst det;)

    smask&smusk!

    SvarSlett
  5. Regner med at isen er borte nå....Rakk ikke ta bilde av den en gang. :-) God bedring.

    SvarSlett
  6. Takk for gode grunnar, no veit eg kva som blir kveldskos i morgon;) Sår hals her også, og ein grunn er vel god nok? :))

    SvarSlett
  7. WB; den er fantastisk! Du klarer glatt hele boksen alene. Jeg får ha min i fred, "slagg" kaller resten av min gjeng den..hehe

    SvarSlett
  8. Melk og jeg trives ikke supergodt sammen, og det er kanskje like greit fordi jeg elska is før i tida. Den her høres herlig ut, og du har mange svært gode og legitime grunner til å spise den syns jeg :)

    SvarSlett
  9. 11. Fordi den FINNES!! Lakris is-mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    SvarSlett
  10. Det er bare den beste isen som finnes!!! Og ein boks passer akkurat til to kosekvelder ;)

    Har sett på reklame at noen bruker en spesiell type sminke, "fordi jeg fortjener det". Eg spise lakrisis; FORDI EG FORTJENE DET!! :)
    (men magen er ikkje heilt enig;)


    Marit :)

    SvarSlett
  11. Åh, det hørtes jo godt ut, då.
    Lige godt lakris,men har ikkje godt av det, dessverre.
    Som så mye aent.
    For eg og fortjene det, faktisk ! Lakris ! Is !

    SvarSlett
  12. Ælske iskræm!!! åkke såm!! spes 2 liter vanilje me pianøtter å domle sjok!! I know it`s special ;)

    SvarSlett
  13. Klart me fortjene det Ingunn :) og spesielt du; fortjene alt som er godt :)

    Marit :)

    SvarSlett
  14. Står ikke den perfekte unnskyldning på innsida av lokket? Hver gang jeg spiser dreamis blir jeg så land for det står jo på selve isen at det er lov å spise imorra også. Eller noe i den duren.

    SvarSlett
  15. Is er et veldokumentert vidundermiddel som hjelper mot det aller meste av sykdommer.
    Spis å bli frisk!! ;)
    Klæm

    SvarSlett
  16. Ja, selvfølgelig er det 11. punktet: fordi vi fortjener det.
    :)

    Og altså: de (WB) som ikke har smakt denne isen ennå, men som liker lakris: løp og kjøp.
    Perfekt salt/søt/myk/hard Mmmmmm..

    SvarSlett
  17. Lakris og is er en fantastisk kombinasjon!! Ohh la la ;)) Tror jeg må ta meg en shoppingtur...........

    SvarSlett
  18. Uansett grunn, is er deilig!!!

    SvarSlett
  19. Is er herlig!
    Men lakrisisen, den kan du få nyte i fred for min del, nei da tar jeg heller en posjon lutefisk ;)

    SvarSlett
  20. Trenger en grunner?!

    Selv spiser jeg gjerne en sånn helt uten grunn, men jeg trenger to først på en boks. Anbefaler å kompletere med lakrisstrø.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.