Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

tirsdag 8. november 2011

PKF-mas

PKF* puster meg i nakken,
peser meg i øret, drar meg i leggen,
river meg i håret og slår meg litt i magen.

For: produserer jeg ingenting, liksom?!?

Hvor produktiv kan man vel være når 6åringen
akkurat har fått nyss om at det finnes pyjamasfester.
"Fest i pyjamas?!?"
"Som et selskap, liksom?!?"
"..."
"Går det an å ha trusefester også?!?"

Heldigvis har denne gutten bursdag i februar,
ellers hadde han glatt hatt seg en truse-bursdagsfest
utendørs.
I trehytta.

Jøjemeg, hvordan skal denne gutten bli som tenåring?

Anyway:
Litt er da blitt gjort.
Gutten går jo på skole noen timer hver dag utenom onsdag.
Ting skjer.
Også ting som ikke vises på blogg.
Og noe av det dukker opp i Epla-butikken.

Snart jul!


(PKF*=produktive Kvinners Forening)

10 kommentarer:

  1. Synes du er produktiv:) Likte spesielt godt julehjertene:)

    SvarSlett
  2. Synes du har laget mye fint jeg!
    Veldig kul knagg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Nå hang jeg meg veldig opp i dette med onsdag.
    ???? Er det ikke skole på onsdager der ute??
    Det er jo veldig rart? Nei?

    Ok da.
    (her er det stakkars pedagogbarnet på skole og SFO fra 8-1630 hver dag, så jeg burde jo fått gjort vannvittig mye, ja..hvis det ikke hadde vært for den dumme jobben da)

    SvarSlett
  4. Alle skjønner jo at du produserer i haugevis, men alt kommer jo ikke fram på bloggen ;) sånn er det i alle fall her ;)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Berre ein ting å seia: DU ER FLINK!! :)

    SvarSlett
  6. WB: onsdag er jo fjosjobbingsdag..!
    De går på skole 8.40-14.15 hver dag , men fri onsdag de første årene.
    Det er nok noe som henger igjen fra gammelt av.

    *tog an* ;*

    SvarSlett
  7. Syns de knaggene dine er bare herlige, og trusefest hørtes annerledes og spennende (kaldt) ut :)

    PS. Bilder er på tur.

    SvarSlett
  8. Syns du er kjempeproduktiv jeg.
    Jeg har forresten også en 6-åring som fyller år i februar. Hun er godt i gang med forberedelsene- hun skal ha juleselskap tror jeg. Driver og lager veggdekorasjonene nå. Og er litt sur på meg som mener det blir poblem å få tak i juletre på den tida av året.

    SvarSlett
  9. Fine hjerter! Her i huset finnes mange prosjekter som savner litt drive; "romanen" min, linotrykkfargene vil gjerne svinge seg over litt rispapir osv. Men så var det å få gjort noe på kveldstid når ungene har lagt seg, da.. Tiltak, tiltak..

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.