Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

lørdag 12. november 2011

Oppdateringer og praktiske opplysninger

Det er endel sying for tida.

Også her på gården.

Fordi jeg har sydilla.
Fordi jeg er så inspirert av at det snart er førjulstid.
Og for å fylle opp i Epletreet.

Dessuten har jeg lenge hatt lyst til å sy en sånn fiffig 
skål/kurv-greie.
Men har hatt en aldri så liten barriere der.
Av en eller grunn.
Den var veldig kjekk å sy,
men akkurat denne kommer seg dessverre ikke hele den
lange veien til Eplabutikken, siden den dessverre har en hjerneskade.
Sånn går det når man absolutt ikke gidder følge bruksanvisningen.

Men uansett.
De ultraskarpe av dere har kanskje sett det ultralille
Facebook-merket som har hengt rundt her på sida
noen uker og måneder.
Der er det lov og går an å trykke "Liker" for de som vil.
Noen har allerede gjort det,
men jeg ser at det er plass til flere.
For de som vil få oppdateringer fra bloggen direkte på FB.

Jaja.
Det var dagens oppdateringer.

God lørdagskveld for de av dere (som meg) som ikke er på
Fifa-kveld.
Igjen.

12 kommentarer:

  1. En slik har jeg også lyst til å sy, men min tekniske forståelse på sy fronten har ikke kommet så langt i utviklingen enda ;)

    Jeg er med på Facebook vettu!!!
    Heia Atle, og ha en strålende helg ;)

    SvarSlett
  2. Så søøøte de hjertene var! Jeg liker heimelaga med hjerneskade jeg! god helg!

    SvarSlett
  3. Så ikke hjerneskaden jeg..:-O Men i alle fall har jeg funnet liker-knappen på FB. Jeg har også en slik om noen skulle være interessert.. ;-)

    SvarSlett
  4. Fifa-enke igjen?!
    Nesten-enke her, men det gidder jeg egentlig ikke gå inn på, haha!

    søøøte saker!
    flink! Og den hjerneskadde kan du bare sende meg.
    Jeg vet du har lyst:)

    (tulla da)
    god natt! fra hu stakkars som skal opp igjen om 7 timer, men for siste gang på en søndag.

    SvarSlett
  5. syns den hjerneskadde var søt jeg.

    Ser ikke fb-liker-knappen akkurat nå- men lurer på om jeg har trykket på den før? Hvis ikke så kommer jeg snart!


    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  6. WB: Hmm?
    Kryptisk du er..

    Alexia: nei, tror ikke du er blant mine dyrebare 10 liker-folk.
    (Selv om du er blant mine dyrebare folk)

    SvarSlett
  7. Ai, ai Bondekona då!! Saumane skal ligge kant i kant ;) Men skit i det, den var søt.
    Alle dokke bloggedamer som er på FB gjer at eg må innom der igjen, hadde nesten daua ut der, eg..;)

    SvarSlett
  8. Fiine ting! jeg har også litt sydilla for tiden, men det er foreløbig mest på det abstrakte nivå. Har MASSE planer!

    Kjket å titte innom deg- god søndag!! :)

    SvarSlett
  9. Brun, prikkete stjerne med sikksakk-bånd: LIKER.
    Ser ut som et heftig stjerneskudd!!
    Blås i julestresset og julekakene. Sy på!!

    SvarSlett
  10. Så flott !!
    Er ikke spesielt flink til og så, så æ beundrer de som får til og lage sonne fine ting.
    Ha en fin søndag videre, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  11. Jeg har funnet fram stoff (noe ferdig klipt fra i
    fjor), men ikke satt meg ned ved symaskinen enda.

    SvarSlett
  12. haha,jeg måtte faktisk google "kryptisk".
    (er det mulig??)
    og ja, det er meg!

    det er akkurat kryptisk jeg vil være!!
    så takkk! (med 3 k'er faktisk)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.