Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

tirsdag 15. november 2011

Mønstermiks

Ruter og prikker i fin symfoni,
alt er så vakkert, det må det jo bli
Med litt striper på toppen da er vi på gli,
aldri så ille at ikke mer det kan bli.
Hva med litt blomster, og epler, hva da?
Litt rødt og litt hvitt, hva for noe mer kan vi ha?
Hengende, dinglende hjerter til fest,
og stjerner, ja stjerner,-det liker vi best!
Butikken min tømmes litt etter litt,
men fra i morgen den dag den skal fylles opp titt.


Er du for mønster-og fargemiks,
eller er du mer av den 
...kjedelige minimalistiske sorten?

11 kommentarer:

  1. Kor mye fint du viste og rimte , ha en fin kveld, videre, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Så kjekt å lesa at det minkar i butikken! Og at det snart blir fylt opp igjen:) Flotte ting du lagar, eg er som vanleg imponert! Her er det miks av både det eine og det andre, så det likar me:)

    SvarSlett
  3. kjekt du selger! ;-)
    Jeg går for ikkemigrenefremkallende mønstre...altså temmelig enkelt og rolig.
    helsa først, vet du!

    SvarSlett
  4. litt kjedelig. dessverre.
    men jeg liker mye retroaktige- og fargerike mønstre også..Spesielt eple, kløver og prikkemønster!

    bare ikke i stua her hos meg.

    finfine ting du viser her!
    flink:)

    SvarSlett
  5. Kult at butikken går bra. Jeg er nok av den litt kjedelige sorten, blir helt i ubalanse av for mye miks. Men dine prikker og ruter var flotte altså, ingen allergisk reaksjon av dem, he he.

    SvarSlett
  6. Hva med at jeg liker begge deler? Kan man kalle det fargerikt med minimalistiske innslag? : )

    SvarSlett
  7. disse var fine da- koselige!

    SvarSlett
  8. Jeg syns det er fint med litt forskjellig sammen. Gratulerer med æksjen i butikken, det fortjener du!

    SvarSlett
  9. Kjempefine saker!!
    Jeg liker begge deler. Litt avhengig av hva det er, kan det godt være litt fargerikt også :)
    Klæm

    SvarSlett
  10. Fint rim og fine bilder av vakre ting:)
    Jeg er fargerik og modig i stilen:)
    Trine:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.