Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

fredag 11. november 2011

Fredag

For de som allerede har søndagens steik i ovnen.

For dem som er ferdige med julens stress, og bare har kosen igjen.

For alle som er helt ajour med slektningebesøking.

For deg som ikke behøver ha dårlig samvittighet overfor venner,
fordi du ser dem jevnlig.

For dere som ikke har riper i parketten, prim på genseren,
kladdemerker på TV`en eller skitten bil:

Snart mandag!

Til alle dere andre,
som gjerne setter dere ned i sofaen med både nøtter,
lakris og cola på boks
selv om klær burde vært vasket, brettet og lagt på plass,
fordi det er fredag og du føler du fortjener det allikevel:

God helg!


17 kommentarer:

  1. fin sang!
    Hørte du Isak på idol i dag med Hjerteknuser??
    ååå..til og med dialekten klarte han. *Smeeelt*

    Her er det sykdom og jobbehelg, så egentlig ligger jeg bare her og venter på mandag :)

    God helg!

    SvarSlett
  2. WB: men du er ikke en av dem jeg ønsker en Snart Mandag, sant vel?!?
    Sånn egentlig..?!?

    SvarSlett
  3. Godt..

    Og Isak, ja:
    Jeg ble faktisk imponert.
    Og flink er han jo.
    :)

    SvarSlett
  4. God helg fra sofakroken. Med sjokolade, lakris og vin. :-) Kooos!

    SvarSlett
  5. God helg i fra sofakroken, med europris-pepperkakeboks, og en rett i koppen kakao... Og takk for at du dro vekk siste rest av dårlig samvittighet... skal egentlig bar kose meg i helga, og ta fram litt av den dårlige samvittigheten en eller annen gang etter helgs
    Ha ei fin helg
    Klem

    SvarSlett
  6. Eg e vel egentle ferdige med julegavane eg! Men eg har prim på jomparen, og snått på bokså.. Og så har eg jobbehelg... Men syns helg æ jillt fordæ!! Ribe i parketten, sjeden bil og supersjittne vindu, yes... Venna og bekjente prøve eg å få besøkt så ofte som mulig, men får aldri nok... Ke ønske du meg??? :D

    SvarSlett
  7. Her er 2 høner ferdigkokt til frikassé i morgon kveld, men berre fordi det skal bli mindre arbeid med middagsselskapet då... No skal eg faktisk ete karamellpudding:)
    God helg!

    SvarSlett
  8. Anette: Deg ønsker jeg alltid god fredag!
    Vi kan ikke alle ha full pott, selv har jeg nyvaska bil ooog hatt vaskedame på besøk..
    Men allikevel har noen rukket å leve til huset, og ingen andre vasker klærne..
    ;)

    SvarSlett
  9. Satser på ei laaaang helg. Måtte det være mange dager før mandagen kommer!
    God helg!

    SvarSlett
  10. Sjokoladefingre på buksa her i gården. Julegavene må gubben ordne. Ellers har jeg hatt lett tordentale til banken i dag, var høflig men svært misfornøyd. Endte bra, men var høy på adrenalin lenge etterpå og gjorde lite fornuftig som vi jo skal på en fredag. Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  11. Goood helg! Og Isak valgte beste sangen, og var kjempeflink!

    SvarSlett
  12. Go' hælj!!! Nyt den! Mandager er det nok av!

    Klem klem

    SvarSlett
  13. Liker veeeldig godt musikksmaken din!:)

    Marit :)

    SvarSlett
  14. Ikke søndagssteik, men søndagskoteletter. Tilberedt i ettermiddag. Jeg har begynt på "ferdig til jul" lista, og stresser ikke.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.