Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

søndag 1. januar 2012

Nyttårsforsett?

Jeg lurte bittelitt på om jeg skulle hatt nyttårsforsett
i år, bare for spenningens skyld, liksom.
Om at jeg muligens skulle kutte litt ned på 
utsagn/kommentarer/kompliment til Bonden av typen:

-"Kan du vær så snill å fjerne den armen du har lagt
inni valken min som gnager på ribbeinet mitt?"
(når han holder rundt meg)

-"Åjada, fint at du har tenkt på middag til i morgen,
om bare pizza hadde vært fisk!
Det er tross alt tirsdag i morgen..!"

-"JAh..kanskje du kan flytte deg til andre enden av 
planeten (senga) nå, så jeg får sove?
Klarer ikke sovne når du er så nær.

-Jo, jeg vet at du tar oppvasken flere ganger daglig,
forventer du at jeg skal ta bølgen for deg av den grunn?
Ingenting sånt som skjer når jeg vasker klær flere ganger til
dagen heller..!

Eller når vi skal ut et sted og Bonden sier at jeg er fin:
-"Takk!
Ikke så verst du heller, men har du tenkt å ha på deg det der?"



Men næææh...
..hvor hadde det blitt av dynamikken?
Den spennende hverdagen?
Romantikken?

Godt nytt år til alle dere som leser,
kikker
og til dere som kommenterer.
Måtte det bli et sympatisk år.

13 kommentarer:

  1. Ønske deg og dine et riktig godt, nytt år :)
    Gleder meg til mane kjekke blogginnlegg. Gleder meg allerede til påskekrimmen :)

    Marit :)

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår :-)

    + jeg ville bare informere om
    at Barneboden fortsetter med NY trekning av GAVEKORT HVER mnd også i 2012 :-)
    og om du ikke har lagt deg til som følger allerede ?
    så er det nå mulig , så du kan få med deg alle Gavekort-trekningene :-)

    SvarSlett
  3. Ja, dynamikk og romantikk, hand i hand. Godt nyttår!

    SvarSlett
  4. Ha ha......Fornøyelig som alltid.
    Tanteklem:)

    SvarSlett
  5. hoho!
    jeg sluttet med nyttårsforsetter en gang på 90-tallet! Jeg fortsetter heller der jeg slapp fra året før.

    Det er velkjent det du snakker om her.
    Hm. Men sånn må det bare bli!

    Happy 2012, gleder meg til ett nytt år sammen med deg (og kanskje vi sees?!?!)
    klem!

    SvarSlett
  6. Kjent fenomen ja - men en del av livet, og hverdagen. Og hverdager er det flest av. Og de er tryggest. Sånn er det bare.
    Nyttårsforsetter er oppskrytt og skaper bare frustrasjon. Slutta med dem :)

    Godt 2012!

    SvarSlett
  7. Det er vel sånn det skal være, er det ikke det da? ;-)

    SvarSlett
  8. Hohoho! Gjett om eg kjenner meg att! Hadde mannen her sagt noko liknande til meg, så hadde eg ikkje vore like roleg som han er....

    SvarSlett
  9. Jeg glemte å tenke ut nyttårsforsetter, og nå er det jo for sent. Så da får jeg vente et år til før jeg blir bedre i noe eller kutter ut andre ting...

    SvarSlett
  10. Fine nyttårsforsetter, synes jeg:) Slenger meg med på de samme jeg;)
    Gleder meg til å følge deg inn i 2012 også:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  11. hihihi:)
    GODT NYTTÅR til deg og dine også!
    klem :)

    SvarSlett
  12. Jeg må ta meg selv i nakkeskinnet av og til,
    jeg hadde jo ikke tålt og høre halvparten yilbake, kan du si..
    Men vi har stort sett en god tone, altså..

    ...
    stort sett.
    :)

    SvarSlett
  13. WB: J, kanskje det, kanskje.
    Godt nytt år!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.