Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

lørdag 7. januar 2012

Lørdag og svar. Pose og sekk. Gull og glitter. osv..

1*

2*
Jeg synes,
som noen så elegant svarte,
at jeg synes folk skal få spise det de vil.
Og jeg har sett flotte folk bli både fornøyde
og lettere på tå av lavkarbo.
Selv er jeg altfor glad i
frukt og grønnsaker (les: is og popcorn) til å
holde ut en sånn diett.

3*
Et hode*?
Det veier ca 4 kg.
Så vet du det.

Premien er en hel lørdag til å gjøre
det du burde,
det du vil,
eller det du må.
Hva velger du da?


8 kommentarer:

  1. Jeg lager egentlig middag nå, men måtte se hva dagens premie var. Hatt en hyggelig formiddag over grytene med en niese. Hennes mor skal feires i kveld.

    SvarSlett
  2. Oi, Åshild,
    kos dere ikveld.
    :)

    SvarSlett
  3. Jeg har vært og besøkt mormorungen og sunget og lekt med favnen full av bamser, Fantorangen, kaniner, Karoline, dukker og lam. Så nå er det bare kos og pizzalaging. Går veldig bra :) 4 kgs hode var veldig greit å vite :)

    SvarSlett
  4. Takk for Kaizzzzers, alltid en fryd!
    Men nå har jeg ikke tid til småprat mer, back to WF:) Fin festlørdag til deg! Klem&smask

    SvarSlett
  5. Jeg velger en reise, jeg.
    Veier et hode såpass mye, altså? Ja, ja, da lærte jeg noe nytt:)

    SvarSlett
  6. Det må vere "dagen derpå" hode som er så tungt...
    Ellers var eg jo flink. To av tre ;)


    Marit :)

    SvarSlett
  7. hei:)
    ja da lærte jeg no nytt idag også!
    min lørdag er blitt brukt på jobben, til varetelling... og nå er det natta for varetellinga fortsetter imorgen...
    god hrlg til deg!
    klem:)

    SvarSlett
  8. Eg gjorde visst nokon ting eg burde og nokon eg ville på laurdag, så det passa jo fint :) Sjølv om eg ikkje vann.. Håpar du får ei god veke i vente! Klem til deg:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.