Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

onsdag 18. januar 2012

Ooops..!

Jeg glemte nesten at jeg hadde en blogg å skrive,
fordi jeg hadde så mye jeg ville hive.

I tillegg har jeg hengt opp fine jakker,
på nyopphengte og selvlagede knagger.
Dessuten måtte jeg smøre brød med pålegg;
bacon, salat og fint stekt speilegg.
Jeg hadde et tre på badet som sårt trengte pynt,
med smykker og annet som er mamma og 5åringen vel unt.
Mørket er kommet etter at julen ble kastet på dør,
da trengs det nye lys som seg hør og bør.
Så har jeg fått en Ipad som veslejenta trenger å lære
å spille Wordfeud og vinne med ære.
å finne fine sanger som vi kjenner og er kjære.
Helt til mor river henne derfra og ut for å sove,
for nå er det mammas tur kan jeg love.






19 kommentarer:

  1. iPad for store og iPad for små. Kjekt leketøy for alle. Gratulerer med padden!

    SvarSlett
  2. Hihi:) Ynskjer meg ein slik duppedings eg også, men skal berre nett laga meg ein skrivekrok fyrst! Klem:)

    SvarSlett
  3. Skjønner at eg må få meg ipad/ipod/iphone eller ein android-telefon. Ein gang...
    Imellomtida leser eg. Og blogger litt :)

    (men kribler etter å få spille wordfeud!)

    SvarSlett
  4. Savna deg ja! Men godt du får tid til litt blogging ;)
    Fin knaggrekke!! Og fin unge :)

    SvarSlett
  5. Så effektiv du har vært!
    Jeg har også lyst på Ipad. Jeg leter etter en god unnskyldning for hvorfor jeg trenger en Ipad...

    SvarSlett
  6. Hva slags app er det den nydelige jenta di bruker?
    WF er fryktelig arti, er du klar for ny dyst?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er klar!

      Foreløpig er det en med norske barnesanger.
      Boks...etellerannet..
      Utrolig hvor fort hun tar det!
      Blar i sidene og finner fram selv.

      Slett
    2. Blikkboks, heter den appen!

      Slett
  7. Kuleste knaggen!
    og gratulerer med ipad!!!

    Det er egentlig fascinerende hvor lett barn tar skyvemekanismen på disse dingsene.
    Min nieses gutt på 1 år står og "skyver" på tven når han vil skifte kanal.. og iphone mestrer han med glans.

    Skal snart spille WF med ham:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da tar du deg snart en kamp mot vesla mi også?

      Hun er foreløpifg best på bokstavforflytning og resignering..

      Slett
    2. Minstemann på snart to gjør det samme på pc-skjermen. : )

      Slett
  8. er det lettere å vinne med ipad enn iphone? Tror det altså.

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har Iphone?

      Vi kan jo prøve..

      Slett
    2. ja fruku jeg har iphone hehe, så skylder på den siden du slo stakkars meg (argarita)

      Slett
  9. Gratulerer med Ipad! :) Og stilig knaggerekke! Og smykkepyntet tre på badet:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  10. Så gøye knagger ;) Og gratulerer med Ipad.

    SvarSlett
  11. Hohoi! iPad! Jippiii!
    Fin knaggrekke. :)

    SvarSlett
  12. Fine knagger og lur "barnevakt"!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.