Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

søndag 29. januar 2012

Jeg, liksom?!?

Plutselig!

Akkurat da jeg sto der og koste meg
og så ut vinduet.
Drakk kaffe, smilte og hygget meg ved synet av
snø oppetter vegger og tak, glatte veier og biler som seilte avsted.

Da!
Da sa noen at jeg muligens ikke var særlig god på å lese situasjoner.
Og jeg liksom bare:
HÆH?!?:

Det er jo faktisk noe av det jeg er best på!

Hvis jeg,
for eksempel,
hadde sett noen gå sånn:
da hadde jeg jo med det samme forstått at her har motepolitiet
vært på alvorlig ferie.
Kortermet body sammen med stort hodeplagg, liksom.
Det går jo bare ikke.
Det vet alle.

Og om jeg så dette:
Da hadde jeg sett i samme sekund at her har virkelig rastløsheten 
fått råde.
Sannsynligvis hele morgenen.
Og formiddagen.
...
Og hele ettermiddagen..

Og kvelden..?


15 kommentarer:

  1. Er det første bildet tatt på vei inn hit jeg bor? Bare utover igjen? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp!

      På vei hjem igjen, altså, hit jeg bor.
      Fra...hjem.
      ;)

      Slett
  2. .. og jeg sier bare: HÆ? Hvor har dere fått tak i den hatten?

    SvarSlett
    Svar
    1. På den lokale Mega-butikken!
      Utrolig, men sant!

      Slett
  3. Haha skjønt!
    *Rett på ønskelista den hatten der.

    SvarSlett
  4. Å! Den som hadde hatt tilgang på wf...Da skulle eg og fått rastløsheten til å råde...? :)
    ..eg såg forresten ikkje feilen med den outfit'en??

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingen feil, Ingrid.

      Litt dårlig matchings, bare..
      Muligens.

      Slett
  5. God bedring, og lykke til på WF-mesterskapet!

    SvarSlett
  6. Hihi, sjølvsagt kan du lesa situasjonar! Kjekt med underhaldning på morgonkvisten;) HA ei god veke i vente!

    SvarSlett
  7. Hehe. Wordfeud fortsatt ja? Enig i at den bodyen var litt feil til det hodeplagget. Har hun noe med skulderputer?

    SvarSlett
  8. Jeg ser ingen feil , bare den skjønneste Telma <3

    Klem fra perletante

    SvarSlett
  9. Så fint med den der lysende padden i sofaen. Heimekosleg, liksom ;)

    SvarSlett
  10. Nice hat...

    Vår yngste frøken elsker forresten å dandere alt fra mammas undertøyskuff sånn casual rundt halsen. Chic.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.