Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

mandag 2. januar 2012

Oh no..

Tapp, tapp...
...sier det i mørket etter at jeg har lagt meg.
Tapp, tapp..
smilende stopper FruKu bilen på vei hjem fra selskap
så 6åringen(den brustørste) får vanne søledammen bak busskuret
langs veien.
Tapp, tapp..
og FruKu seeer på filmen sammen med Bonden,
altså.
Heelt sant!
Tapp, tapp..
Dra, slipp, voilà!

Jeg tenkte i mitt veldig, veldig stille sinn
at mobilspilling er som nyttårsfforsetter:
det er for barn og optimister.

Men 
:
spillet er WordFeud
og navnet er FruKu.
Velkommen.



24 kommentarer:

  1. Vil ha !
    Og da må jeg vel ha ny tlf....
    Tanteklem:)

    SvarSlett
  2. OH YES!!
    Og du er allerede invitert!
    Slutt på blogging for min del, nå er det kun WF natt og dag:)

    LET THE GAME BEGIN!

    SvarSlett
  3. Mange som er hekta på WF:) Har ikke sånn brett jeg eller mobiltelefon for den del:)
    Når noen ser min mobiltelefon, lurer de på om den har sveiv;)
    GODT NYTT ÅR TIL DEG:)

    Trine:)

    SvarSlett
  4. Nå klarte jeg ikke å la vær lenger, har lasta ned og er klar til kamp!

    SvarSlett
  5. Aha !
    Jeg kan bruke iPaden ;)

    SvarSlett
  6. En stund var jeg helt hekta på SoDuko. Jeg må la være. Utover våren må jeg bruke mest mulig tid på å stryke vel utført fra den lange lista.

    SvarSlett
  7. Har enda ikke blitt hekta, men frykter for framtida hvis noe slikt kommer inn i fjøset her hos meg...... Kos dæ ;)
    Klæm

    SvarSlett
  8. heeeeei har nettopp fått meg Angry Birds jo. Okey, får sjekke ut dette her da, prøve henge med resten av verden...

    SvarSlett
  9. Funker helt fint bare man har touchscreentlf,
    jeg har sony ericsson xperia pro.

    Og nå kjempes det her!
    Hurra!
    :)

    SvarSlett
  10. Vanedannende det der, huff. Men det er bare å henvise til den undersøkelsen som viste at kvinner som spiller online har oftere sex!

    SvarSlett
  11. Har invitert deg, jeg er Starflake :)

    SvarSlett
  12. Olala..me like..
    Virrehue, her..spiller gjerne!

    SvarSlett
  13. Sorry... min telefon er for gammal og jeg nekter å få meg touchtelefon.
    Men jeg kjøpte godt gammeldags Scrabble-spill til jul da, moro det også :)
    Spill i vei, men ikke glem blogginga!

    SvarSlett
  14. Haha, kjenner mange som har blitt hekta!
    Jeg holder meg unna... Enn så lenge ;)

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  15. Elisabeth; ja, stemmer det, det er noe å slå i bordet med for en oppgitt Bonde som tror at vi ser film..
    :)

    I am game,
    kom an.
    :)

    Ble travelt dette,
    men gøygøygøy.

    SvarSlett
  16. Etter å ha registrert hvor hekta jeg kan bli på spill( Tetris, Farmville), har jeg kloklig holdt meg unna nye, alternative "hangups" som Angry Bird og Wordfeu...

    SvarSlett
  17. Helt hekta!
    Har sendt deg en invitasjon. Jeg er Brikken.

    SvarSlett
  18. Å kjære vene! kjente spillegalskapgenet mitt holdt på å slå seg vrang igjen. Ja, spillegalskap som i de facabookspillene altså. Farmville. Petville... osv osv osv.Nå driver jeg med heksebobler... Poenget er at detta her dere skriver om har jeg ikke satt meg noe inn i. Ikke sett på engang. Trodde jeg ikke hadde telefon til det. Nå skjønte jeg at det er helt feil...

    SvarSlett
  19. Håper det gikk bra med den brustørste! :)

    SvarSlett
  20. Eg har registrert at mange masar om dette, men har i grunn ikkje tid. Og om det er online, blir det vel litt dyrt også kanskje? (Har eigentleg veldig lyst, men prøver å overbevisa meg om at det er ein dårleg idè...)

    SvarSlett
  21. hihi, er nok litt på linje med Røsslyng der i dag gitt.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.