Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

fredag 27. januar 2012

Hva..?!?

Noen
har rotet i puslespilla
Noen
rydder dem opp igjen.
Flinkingen.
Akkurat dit de hører hjemme.
Noen
har tatt trappa mi
Og glemt å legge den på plass igjen.
Noen tok med seg slottet mitt i samme slengen
Sikkert like greit.
Blir så høy på pæra av sånne effekter.

Men det verste er at noen har tatt sjiraffen min.
Og rammet den inn.
Og legger den ut i butikken min


Hater når sånt skjer.
Altså.

Gjør ikke du?

Så typisk fredag.


17 kommentarer:

  1. For noen frekkinger, stjele sjiraffen og trappa! Og sjiraffen din som har så fine flekker. Du får rett og slett ta igjen, syns jeg!

    God helg :)

    SvarSlett
  2. hater det.

    og så er jeg fascinert over hvordan snøen dekker hele huset!!!
    helt magisk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Magisk.

      Og nydelig.
      En nydelig snødag.
      Endelig.

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Akkurat den siste er da ikke så ille. Fin idé!

    SvarSlett
  5. Irriterande når slikt skjer, og så på ein fredag, då;)
    Fiine snøbilder!

    SvarSlett
  6. Hvorfor har dere så mye snø da? ...Giraffen var tøff! Hun tilgir deg nok skal du se:) God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, du vet...

      Årets første og mest etterlengtede snøstorm som endelig kom

      Slett
  7. Hihi;) Flinkis den som har fiksa sjiraffbilete altså!! Ha ei god helg!

    SvarSlett
  8. Kul! :)
    Og du?
    *klemme* for det forrige innlegget ditt.

    SvarSlett
  9. Typisk fredag azza! Men kul sjiraff ;o)
    Og det slottet så jo helt fantastisk ut i snøen!

    Ha ei flott snøhelg!

    SvarSlett
  10. For å si det sånn:
    Slottet har aldri sett bedre ut.

    SvarSlett
  11. Kult med snø, men er glad den ikke er her ;)
    Innrammet sjiraff.....ja hvorfor ikke :)
    Klæm

    SvarSlett
  12. Vet du? Den som tok trappa. Og huset. Tok bilen min. Natt til igår!
    Kanskje det er en bande?

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.