Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

søndag 15. januar 2012

Sååå...

Selv om han alltid skal ned og spille Fifa på kveldstid.

Selv om han aldri vet når han skal slutte å
parodiere meg før jeg blir sur.

Selv om han er den beste til å leke med barna.

Selv om han ikke lager mat.

Selv om han alltid er så %&¤#& positiv.
Og litt naiv.

Selv om han ikke skifter lyspærer.

Selv om han alltid sovner i bilen,
og stort sett når vi ser film.

Selv om han alltid legger seg over på "min" side når vi sover.

Er han allikevel en fin mann.

Fordi han alltid blir med på tur,
selv om han ikke liker det.

Og han tar oppvasken.

Og sier at jeg er så fin
selv om jeg ikke er det og nettopp har stått opp
og er trøtt og sur.

Og i dag har han bursdag,

Og sannsynligvis kommer det til å skje igjen.

Gratulerer.

14 kommentarer:

  1. Det var et flott og balansert bilde av din kjære. Gratulerer til ham - og til deg. :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med mannen! Det skin igjennom at du synst han er den finaste som finst:)

    SvarSlett
  3. Hihi, det blir nokre slike "sjølv om" her også, men jammen er dei gode å ha desse mannane våre... Gratulerer med dagen i huset! Klem:)

    SvarSlett
  4. Vi er jo glade i dem fordi de er dem de er, og på tross av alle feil og mangler...

    SvarSlett
  5. Fint skrevet! gratulerer med dagen til ham, tenker han er heldig med kone og jeg. :-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Heldig du som har ein mann med slike positive negativer sider ;)

    SvarSlett
  7. Gratulerer igjen.
    Og igjen og igjen.

    Bonden høres ut som meg.
    Tror nok han er fin.

    :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen til flotte bonden! Det lyser kjærlighet mellom linjene ♥

    SvarSlett
  9. Til lykke med dagen til din kjære!!!

    SvarSlett
  10. Flott fyr! Det her syns jeg var skikkelig søtt, trur du er litt forelska, jeg ;)

    Gratulerer til gromgutten!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med vel overstått til Bonden!

    SvarSlett
  12. Grattis med mannen! Rgener med han ble feiret i flere dager?

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.