Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

søndag 3. april 2011

Lyst på en gave?

Jeg elsker å få pakke i posten!
Hva er vel kulere enn å motta en spennende forundringspakke
midt på en kjedelig og/eller trist tirsdag. Eller torsdag.
Jeg klarte ihvertfall ikke motstå tilbudet fra min 
Hverdagsperletante om å få en pakke.
Nedturen er jo at jeg selv må sende gave til 3 som
melder seg frivillig til å bli med på gavehysteriet.
Som igjen må sende til 3 personer.
Som igjen må sende til 3 personer.
OSV.
Denne lekre gaven kom til meg.
Og siden jeg tydeligvis synes det er sååå kjedelig å åpne
gaver selv, fikk jeg god hjelp.
Det aner meg at pakken min ble i overkant innholdsrik siden
det er tanten min som har sendt den til meg.
Et annet pluss sånn sett er jo at hun vet hva jeg liker.
Herlige, fargerike ting. Og så en emaljeboks da! Med lokk!
Halleluja.
Med innhold!
Finfine knapper!
Juhu!


Jeg kan kjapt love at gavene jeg selv sender ikke blir i nærheten 
så spandable som dette.
Men hvem melder seg?
Noen som ønsker seg en boks med tannpirkere?
En lanosåpe? For liten og stor..
Noe Bondekonesydd?
Eller må jeg lokke med noe GreenGate?


De 3 første som slenger seg med får altså en gave av meg.
Så kjapt som jeg klarer å få sendt avgårde noe rask.
Deretter må disse 3 igjen finne 3 nye hver å sende gave til.
Tror jeg.
Ja, vi sier det sånn.
Denne syklisten pakkes ikke inn.
Han nytes best i friluft.

14 kommentarer:

  1. Ja, jeg er med!
    Hvem skal jeg sende pakke til? Og hvem får jeg fra? Og NÅR?? ;)

    SvarSlett
  2. Oj! Det var morsomt prosjekt da!

    Pakke i posten er jo noe av det gøyeste som fins, men huff litt skummelt å måtte finne på noe (for ikke å si noen) å sende til!

    Lykke til med "prosjektet"!

    SvarSlett
  3. måtte skynde meg for å bli nr 3.- men jeg vet ikke helt hva jeg har sagt javel til.
    Men hei, hvorfor ikke leve litt farlig en gang i blant?!

    SvarSlett
  4. Eh.....kjære mi bondekone , du har jo litt tid
    Vent 30 dager , eller tjueni.
    Så syr du eller strikker og går litt i butikker.
    Hva tror du de liker ?
    Knapper eller spiker ?
    Engler eller blomsterfrø ?
    Oppskrift på ditt yndlingsbrød ?

    Lykke til .

    SvarSlett
  5. Overlater dette til de andre ivrige damene jeg ;) men jammen var du heldig med gaven fra tanta di :))
    Ha en flott søndagskveld videre :))

    SvarSlett
  6. Fantastisk!
    Nå er det 3 flotte deltakere her.
    Whitebite: flott at du gyver på med dødsforakt og slenger deg med i ..gaveleken. Man trenger litt spenning i hverdagen.

    Og jeg? ..jeg har endelig en unnskyldning for å handle litt. Eller sy noe staselig..
    Send meg adressene deres i epost til meg.
    :)

    SvarSlett
  7. Tante: herlige du, tante,
    som ikke gir meg en vante,
    men sender glede i en pakke,
    så en niese nesten kan knekke
    i spenning.

    SvarSlett
  8. Lukke til med pakkelaging!! Og den fine sykkelvegen der gjorde at eg nesten vurderer flytting til flatare strøk... Litt for mykje opp og ned her ;)

    SvarSlett
  9. Nydelige gaver fra ei nydelig tante ;) Eg kjente igjen noen av tingene, ja...til og med flybårne fra det store utland. Heldige du :)
    Du som er så kreativ finner (lager, anbefales ;) nok noen flotte gaver til dine ivrige bloggevenner.

    Marit :)

    SvarSlett
  10. OJ, nå ble jeg usikker.. ER jeg påmeldt? :)

    SvarSlett
  11. Siven: Neida, forsto at du pinglet ut :P
    Tante B, Ragaus og Whitebite blir gavemottagere.
    :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.