Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

fredag 28. januar 2011

Uvitenhet

Det er mye man ikke lærer på skolen.

For eksempel:

*Er det sånn at mennesker med lyse øyenvipper
er genetisk betinget til å bli gløggere enn andre?


*Ifra hvor kom ryktet om at månen er en ost?
Den ligner ikke.
Den lukter ikke ost-som jeg kan kjenne hvertfall.
Den skal visstnok ikke smake ost.

*Hvorfor legger noen ikke ut bilde når de skal selge
noe på Finn?
Jeg kikker aldri på annonser uten bilde.


Noen som vet? Noe?
(bilde stjålet fra den store verdensveven. Av Wallace som er på månen og
spiser ost..lånt fra facebookgruppa "vi som vet at månen er en ost")

(men jeg leser blogger uten bilde.)

2 kommentarer:

  1. morsomme tanker;) jeg klikker meg heller aldri inn på annonser uten bildet..det er som å ska selge et hus uten at de viser hvordan det ser ut inni..litt av et salgstriks:(

    jau jau..det var dagens filosofi..fikk smilet mitt i gang;)
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  2. Hihi - dorull feil vei (på innlegget under) men jeg er helt enig da :) det finnes en feil og en riktig vei...
    Og jah, å selge ting uten bilde, funker ikke, og er veldig irriterende!!!

    God helg videre!
    *klemmer*

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.