Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

mandag 24. januar 2011

Utfordrende

Mitt fantastisk dyptpløyende og ultramorsomme
innlegg om alt sånt som jeg vet kjempemye om
får vike for i kveld.
Fordi jeg har fått en utfordring av Pia.

Det er litt sånn 4 ting om 4 ting..:

4 tv-program jeg ser på:
*Ikke prøv dette hjemme.
(tror det er det det heter. Har vel egentlig bare fått 
med meg et halvt program, men jeg vil se det)
*Lørdagsbarne-tv
*House
(prøver stadig vekk å huske dag og klokkeslett..)
*Film!
(nokså altetende her..)

4 ting jeg har gjort i dag:
*Stått opp klokken 05.30
*Sittet ved symaskinen en lite effektiv halvtime.
*Laget en knakende god og næringsrik middag.
*Brukt resten av dagen på å roe ned en sur og sytete
1åring som ikke er helt frisk-men også die-junkie.
(mener ikke die som i dø men som morsmelkdrikker)

4 ting på min ønskeliste:
*Fin hage.
*Sangstemme.
*Sy/hobbyrom.
*En ferie.

4 ting jeg liker dårlig:
*Smuler under føttene.
*Ondskapen i mennesker.
*Å være trøtt og sliten.
*Falskhet.

Dett var dett.
Keep`em coming- sier jeg bare.
Utfordring my a#%..

Eller: takk til Pia for denne utfordrende utfordringen.
Tror jeg skal gi den videre til 4 andre bloggere.
Da satser jeg først og fremst på noen nye bekjentskaper:
Stine Alice ,  Karen og Hekla, og så til Fru Dagny.

Velbekomme.

8 kommentarer:

  1. Haha! Eg lurte eit sekunds tid på kva die junkie var, (flirer)

    SvarSlett
  2. Haha.. måtte le når jeg leste "smuler under føttene", for jeg er så enig, så enig! :D

    SvarSlett
  3. Ja , du kommer stadig tilbake til smulene....
    Ang. innlegg som ikke vises så hadde jeg altså lagt ut et uferdig innlegg fordi jeg skulle prøve ut noe... Og så fikk jeg en tlf...Men NÅ er hele innlegget lagt ut .
    OK ?

    Klem fra tante ♥

    SvarSlett
  4. Det kommer nok flere utfordringer,skal du se;)
    Har en die-junkie her og, spesielt om natta. Men vi prøver å trappe ned det nattestyret...

    SvarSlett
  5. da vet jeg det....:)

    Tirsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. Takk for utfordringa, skal ta den i dag=)

    SvarSlett
  7. Hei hei. Takk for utfordringen. Morsomt og bli med på dette. Har nå gjort `min jobb` og sendt stafett pinnen videre;.)

    SvarSlett
  8. Takk for utfordring, den er tatt :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.