Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

lørdag 17. desember 2011

Svar. Og fest.

Bare lille Elin hadde aldeles rett,
tenåringen hadde behov for et lokk som var tett,
til det han hadde laget som var både surt og søtt.
Dernest var det toåringen som alltid vil gå ut,
får hun ikke det litt kjapt, kan hun lage trut.
Bonden spurte forsiktig sin kone, vakkert og fint,
om hvem som skulle kjøre bilen da vi skulle på fest.
Gratulerer.
Sommer om et halvår til deg.

Oi.
Festen kommer visst i et eget innlegg.

4 kommentarer:

  1. Hehe, kult! Ha en fin fest!! :))

    SvarSlett
  2. God fest! 2 riktige på meg, slett ikke verst!
    Men jeg lurer på hvem som vant bilkjøringa....;)

    SvarSlett
  3. Mormora: Jeg kjørte ned.
    "taxi" hjem igjen.

    SvarSlett
  4. hehe, endelig fikk jeg alt rett på en gjettesak. :-D Så moro! :-) Gleder meg til premien kommer, er ikke så glad i kaldvær og snø jeg, så den premien passet meg midt i blinken. Takk. :-D

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.