Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

onsdag 8. desember 2010

Bondekona introduserer: Julestemning! Del 2.


(fra youtube)                                                                                                                                                       For de stakkarene som enda ikke er kommet i
rette stemninga.
De som ikke kjenner lukta av kongerøkelse
og pepperkakehus.
De som ikke har julekalender hengende i 
halve stua for å minne dem om at det er 
bare 16 korte (kortere og kortere) dager igjen
til julaften.
Trenger du litt til?
(bilde rappet fra google under søkeord "jul")



Ha en fortsatt fortryllende førjulsonsdag.

3 kommentarer:

  1. Jau! Takk og i like måte. Har faktisk akkurat passe julestemning til å være denne dagen. Vi gomler pepperkaker, øver julesanger med ungene fra singsang-adventskalenderen, har tente lys OG kongerøkelse. Så det bygger seg opp. Jevnt og trutt. (Og vi har mus på kjøkkenet - sånn for å toppe det hele)

    SvarSlett
  2. Ja, nei i dag var eg ikkje i julestemning. Blir ikkje det av å vaske badet og doen. Og når eg er i SÅ dårlig humør liker eg å pleie det dårlige humøret, så noe julestemning, og jul i skomakergata kommer ikkje på tale i kveld. Kanskje i morgon kveld..? ;)

    SvarSlett
  3. Sjuåringen kom nynnene på tema fra Skomakergata 1. desember. De ser på episodene i spisepausen. Jeg synes det er så koselig at en sånn gammeldags serie fortsatt kan fenge dagens barn.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.