Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

lørdag 22. oktober 2011

TAKK!

Dere er gode, dere er best,
jeg digger dere mye mer enn hest.
Tenk å få så mange gode tanker,
skrevet ned av deres yndige lanker.
Et nettbutikknavn har det blitt!
Men nå kunne jeg ha startet tretti mer enn litt,
av alle disse flotte navn jeg måtte velge
et eneste kun,-for å få selge.

Hvem andre sitt forslag var det vel
som traff mitt bankende hjerte med et smell
enn min egen sjelevenn fra Stavanger
som kom med et navn som levner ingen anger.
Det passet så supert, og klinget så flott,
det passet helt glimrende superflott.

Så min kjære Whitebite, hva ville du hatt?
En lue til gutten, eller risposer med katt?
Kanskje en knaggrekke svart som en natt?

Til alle sammen:
Tuuuusen takk!
Jeg gir dere en godlyd av lørdag
fra ei som aller helst ville vært ute og luftet seg ikveld..

Fra den lykkelige eier av det velklingende Eplabutikknavnet

Bondekonas Epletre

(gir lyd når butikken er i gjenge)

15 kommentarer:

  1. Da sier jeg bare gratulerer og lykke til.

    SvarSlett
  2. Hurra for Whitebite som endelig vant!!! yohoooo!
    Flott navn på helt sikkert flott butikk!

    SvarSlett
  3. Grattis! Og kult navn! Gi beskjed når det blir åpning:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til både deg og Whitebite, BRA namn!! Lukke til med epletreet, gje ein lyd når det er planta :) Jobbar med saka sjølv, men ting tek tid...

    SvarSlett
  5. å..smelte smelt!
    fineste diktet!
    fineste navnet!
    fineste du!

    veldig fornøyd❤

    SvarSlett
  6. Det var et veldig bra navn! Flinke Whitebite :)

    SvarSlett
  7. Herlig navn som passer perfekt :)
    Lykke til!!
    Klæm

    SvarSlett
  8. Herlig navn. Whitebite er god! Spent på å se hva slags kreasjoner som skal få henge i epletreet :o)

    SvarSlett
  9. For et flott navn! Jeg blir nesten sulten av å si det inni meg.. og får iallfall lyst å browse tingene du har sydd og laget! Vi gratulerer :o)

    SvarSlett
  10. Gratulerer, og velkommen til epla!

    SvarSlett
  11. Herlig navn!!!

    Gleder meg til å se hva som havner i butikken!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.