Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

tirsdag 25. oktober 2011

forts.



Mine lommer er fulle av spiker og stein,
minner om sommer som ble altfor sein.
Mine hender er fulle av plaster og sår,
fordi jeg vil skape så alle som vil får.
Min veske er fylt opp av leker, klut og pomade,
noen kvitteringer, en neglesaks og bittelitt sjokolade.
Mine rom er fulle av tegninger og latter,
litt gråt og syt fra alle mine skatter.
Mitt fang er ennå varmt etter veslas lille kropp,
som trengte mammas kos til søvn etter hun kastet opp.


9 kommentarer:

  1. Vakkert og ekte mammadikt. Det er jo slik det er! Klem:)

    SvarSlett
  2. God bedring til veslejenta!

    SvarSlett
  3. Stakkar lita, god bedring. Nydelig dikt :)

    SvarSlett
  4. Skal sei det skjer ting når eg er vekke fra blogger nokre dager! Nettbutikk, ny heading og unger som spyr. Gratulerer med dei to første!! Og god bedring til den stakkars sjuke!

    SvarSlett
  5. jeg har problemer med å få lagret kommentarer rundt om nå ser jeg- ville bare si god bedring til den lille, og fiint dikt!

    SvarSlett
  6. skjønt skjønt!
    og en uventet slutt.

    stakkar liten.
    god bedring til alle!!!

    tusen millioner klem fra oljebyen

    SvarSlett
  7. Flott og dramatisk dikt. :-D God bedring til godjenta. :-)

    SvarSlett
  8. Huffa, kjedeleg sjuke det der. God bedring til veslejenta.
    ShyB

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.