Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

onsdag 27. juli 2011

Sommerens onsdagsgåte

Hvis jeg skulle plutselig begynne å snakke(skrive)
veldig mye om for eksempel hvitevarer,
og linke til et flott hvitevarenettsted,
som ikke bare er en kjekk og oversiktlig hvitevarenettbutikk,
hva ville dere tenke var grunnen til det?
A) nå har hun* klikka
B) nå er det noen som bestikker henne*
C)hun* skal (endelig!) bytte ut noen av hvitevarene sine
D)hun* har vunnet i lotto, og spanderer nye hvitevarer
på alle slektninger
E)det kun er for å lage et "Sommerens onsdagsgåte-innlegg"
eller
F)ingen av delene


?


(*=meg,-Bondekona)

13 kommentarer:

  1. A -ingen tvil

    Jeg bare vet det.

    SvarSlett
  2. Fristende å si som Whitebite: Jeg bare vet det! Men jeg vet det ikke.
    Pleier ALLTID å ta feil på sånne gjettinger jeg. Men sier det mest usannsynlige: Vunnet i lotto og spanderer. Jeg trenger..hmm.. trenger jeg no' da? Av hvitevarer??? Gurimalla kommer ikke på no. Hvis PC er hvitevarer ønsker jeg meg lap-top :)

    Men nå leste jeg det en gang til. Bare slektninger. Men hvem veit med den snåle familien min, kanskje vi er i slekt???

    SvarSlett
  3. mormor: Er du mormor,så er vi i slekt.
    Så enkelt er det...eller?..
    ;)

    SvarSlett
  4. det er selvfølgelig D. Men ikke til slektninger. Her er det give-away på gang- av kjøleskap tror jeg

    SvarSlett
  5. E, siden jeg tror det er det riktige og fordi jeg ikke gidder svare noe av det de andre har svart. ;-)

    SvarSlett
  6. Helt klart Bondekona, helt klart :)

    SvarSlett
  7. Du har kjøpt deg kjøleskap så da blir det C.

    SvarSlett
  8. Kva gjettar TanteB?
    Ho tenker og tippar på C
    Du har ein kvitevare eller fleir
    som absolutt ikkje maktar meir :)

    KLEM

    SvarSlett
  9. nei, jeg tror nok ikke du blir 'bestukket'. Isåfall hadde nok hvitevareleverandøren blitt litt arg av det uklare bildet, og av at du ikke nevner hvitevaremerket, dens ekstraordinære kvalitet osv med et eneste ord... Har det klikka for deg eller?

    SvarSlett
  10. Tipper E!
    ...eller A?...eller B?

    ...Nei, veit da pokker jeg.

    har ikke klikka vel?

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.