Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

tirsdag 12. juli 2011

Har vært på kino.

Ikke egentlig en kjempebombe, det.
Jeg er en kinoelsker,
og kan egentlig se hva som helst.
På kino.
Og det er ikke baaare på grunn av snopet.
Selv om alle vet at på kino får man snop til
og med utenom lørdagen.
Også popcorn, da.
Da er det bare å finne den finfine balansen mellom
salt og søtt.
10 never popcorn, 2 biter mørk sjokolade.
5 never popcorn og 3 biter sjokolade.
1 slurk PepsiMax.
3 never popcorn og resten av 5åringens
drops som slett ikke var like god som den så ut.
2 never popcorn.
1 slurk PepsiMax.
Der.
Munnen er i perfekt balanse,
uten å hungre etter mer salt,
eller søtt.
Akkurat passe.
Hva gjør man da?




Begynner på nytt.




Hva mååå du ha på kino?
(hvilken film? KungFuPanda 2)

17 kommentarer:

  1. Vann! Ellers alternerer jeg mellom surt, lakris og popkorn, alt etter humør.

    Var filmen bra?

    SvarSlett
  2. Jeg må ha skjokolade, cola og gjerne popcorn, for å tilføre noe salt oppi alt det sukkersøte.
    mmmm.

    Kino er noe av det BESTE jeg vet!
    Før jeg fikk barn gikk jeg nesten hver uke på kino.
    Savner det.

    Selv om kinoen er 5 min fra oss med bil, så drar jeg gjerne (helt) til Sandnes heller for å gå på kino. Bedre seter og færre folk.
    Hvor går du på kino?

    Sist så jeg Sarahs nøkkel. Den var veldig bra.
    Det blir nok Kung Fu på oss også om litt. Hvis det ikke tilfeldigvis skulle bli sommer da.

    Men det er vel heller tvilsomt.
    Kino sammen neste gang da eller..?

    SvarSlett
  3. wooow, lang kommentar.
    Men du elsker lange kommentarer, sant?

    SvarSlett
  4. *sjokolade* skulle det være ja.

    SvarSlett
  5. Siven: All film er da bra på kino...men 1`eren var nok bedre.Men kjekk, ja.
    :)

    WB: eeeeelsker lange kommentarer, ja, det har jeg jo sagt. Går ofte på kino på Bryne med ungene, nært og godt, og nye, gode seter, få folk. (ser ut som vi liker samme utgangspunkt..), men reiser gjerne til Sandnes for å gå i Luksussalen.. :)
    Neste gang blir det oss.
    Luksussalen på Sandnes, da?

    SvarSlett
  6. Har aldri prøvd luksussalen i Sandnes.
    Du og meg.
    Det blir digg.
    :o)

    SvarSlett
  7. Jeg må ha lakris.. og smågodt... og baconcrisp... og... Skal på kino i morgen - gleder meg!!
    Klem

    SvarSlett
  8. he he..kjenner meg igjen her ja. Elsker også å se film på kino, men er nok ikke så tittgjengt som jeg skulle ønske. Men popcorn er og blir et must, sammen med pepsi max. Sjokoladen kuttet jeg ut som nyttårsforsett og har ikke spist det siden 31. desember 2010..
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  9. Eg klarar meg godt berre med Toffin, når eg ein sjeldan gong går på kino. Dei varar lenge...

    SvarSlett
  10. Jeg har ikke vært på kino på mange år. Husker det var smågodt så jeg var kvalm før det var gått en halv time av filmen.

    SvarSlett
  11. Jeg har ikke vært på kino på en halv evighet eller deromkring.. men M.. det må jeg ha! Og gjerne popkorn.

    SvarSlett
  12. Går på kino hver uke nå- det er gratis barnefilm hele uka kl 12 så det må man jo få med seg. Og da er det popcorn og pepsimax som mååå være med. Hadde jeg ikke hatt ungene med så hadde det vel blitt litt smågodt og, store fløtekarameller og lakris og de der salte kjeksfiskene. Og M. M spiser jeg kun på kino.

    SvarSlett
  13. Er alt for sjelden på kino. Burde jo støtte den lokale, i det nye, flotte kulturhuset i kommunen.

    Generelt elsker jeg lakris, men Toffin er digg på kino.

    SvarSlett
  14. Takk for solhilsen inne hos meg.
    Vil du være med oss på tur? Isåfall må du OGSÅ ha en gammel dame m/hund tilgjengelig, ellers går de ikke! :-)
    (Og nå er sekkene straks pakket, så da er vi snart på vei til sjøen igjen!)

    SvarSlett
  15. Godt beskrevet dette....sjokolade og popcorn sammen er uttrolig godt:) Men jeg tar det uten kino og brus:))
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  16. På kino MÅ jeg ha lakris-Toffo:) De blir oppspist før filmen begynner, men sånn skal det være:) Da blir det å "bomme" av mine kinomedgjengere, de kjøper seg alltid så mye de;)

    Trine:)

    SvarSlett
  17. Trine: Ja, det må de vel, hvis du bommer..
    :)

    Havfruen: Kjekt å se deg.
    Ja, jeg går ikke av veien for å ta både popcornet og sjokoladen uten kino også..

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.