Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

tirsdag 22. mars 2011

Gammel bok med nye idèer

For omtrent 13 år siden kjøpte jeg denne boka på
biblioteket da de hadde opprydning.
Den var nokså slitt i utgangspunktet,
men har fått desto hardere medfart i årenes løp.
Samme hva jeg skal strikke eller sy,
kikker jeg i denne. Om ikke for annet enn inspirasjon.
Hva med å gi din (tåteflaskedrikkende) 4åring ny
kjole av din gamle t-skjorte?
Eller sy kjole,- eventuelt ei bukse av kjøkkenhåndklær?
Denne her har jeg utrolig nok ikke prøvd meg på.
Dekorativ og praktisk på en gang.
Hvem har vel ikke ønsket å henge babyen sin på veggen
i en gigantisk dukke en gang iblant?
Nei, det neste jeg skal sy blir nok deilige sommerbukser:
I litt større skala selvsagt.

Men aller først skal disse nytes:
Som jeg fant oppskrift på inne hos Alle dagene.
Helst sammen med dette:
God tirsdag!

9 kommentarer:

  1. Så kjekt å få tilbakemelding om at du har prøvd en oppskrift :) Ja, de er supergode - og bare vent til i morgen - da er de enda bedre :)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk bok å ha:)))Jeg likte den dukka / soveposen hihi
    Ha en super fin tirsdags kveld :))
    Klemmer

    SvarSlett
  3. sy-bake-strikke!! alt du kan! fabulous;o)

    SvarSlett
  4. Ha ha, den babyposen var jo veldig fin da. Buksedress er vissnok hot hot, sats på den!

    SvarSlett
  5. Kjøkkenhåndklekjolen var ju bara ursöt!

    SvarSlett
  6. Det er en kunst å kose seg, men det kan vi jammen :))

    Klæm Guri

    SvarSlett
  7. Artig med gammle mønster, ikke alt som er like praktisk men morsomt alikavel =) Ønsker deg en god dag.

    SvarSlett
  8. Lykke til med syprosjektene! Likte nå godt kjøkkenhåndkle-ideen.

    Ps. Bli med på Øy-søker-familier-GIVEAWAY hos oss.

    Mona.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.