Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

søndag 3. mars 2013

Helgeslutt

Så var enda en utmattende helg over.

Etter timer med svett og anstrengende,
men spennende og berikende surfing
på eBay,

etter å ha tilbragt flere kalde og slitsomme dager
utendørs i vær og vind
sittende i solveggen; på fregnesanking,

etter intens baking, slitsom gavepakking
 etterfulgt av laang, utmattende biltur
med en bil full av forventningsfulle unger og foreldre 
på vei for å feire Bondekonas eldste søsters bursdag
med familie og kaker.

Puhuuu!
På tide å sige i skrukk.

Bare meg som har så utrolig SLITSOMME helger?!?

7 kommentarer:

  1. Slitsomt å sanke fregner og å ha sooool????+ nei, ærlig talt;) Slitsomt er det at våren lar vente på seg her i Trøndelag...det blåser, regner og snør om hverandre. Men..... jeg husker da barna var små og vi skulle i bursdag, noen ganger(ganske ofte) var det et pes før vi kom oss av gårde ihvertfall:)
    Håper du får ei avslappende uke:)
    Hilsen Trine, som har vært alene hjemme mens mannen var på hytta, deilig det:)

    SvarSlett
  2. Til tider kan helgene være litt overfylte og slitsomme, ja - på godt og vondt ;) Da hender det at det føles godt når mandagen kommer (selv om jeg egentlig ikke liker mandager så godt...) Noen helger føles som en orkan fra start til slutt, men andre er bare fylt med kjekke ting og gir masse energi :) Og så setter man jo ekstra pris på de rolige helgene innimellom :)

    Ha en flott ukestart :)

    SvarSlett
  3. Det er ufattelig godt å leve , særlig i den første, nakne våren. Herlige bilder med frost, sol og marshmellows. Du lager en grunnmur av herlige minner for barna dine. Lykke til, byggmester.

    SvarSlett
  4. Haha!
    Men helg kan vere slitsomt.
    :)

    SvarSlett
  5. Haha, ja det der hørtes jo uutholdelig ut ;) Min jobbehelg er jo ingenting i forhold...

    Ha en avslappende uke da! :)
    *klemmer*

    SvarSlett
  6. ...og no er det helg igjen!! Veldig kjekt å sjå at du er i bloggemodus for tida :)) Eg har ikkje vore flink til å tatt bloggerundar i år, men no kan eg jo byrja igjen ser det ut som ;) God klem!

    SvarSlett
  7. Og bor den søsteren her som jeg bor, tilfeldigvis? Langt ute på bondelandet? Såpass langt at du må ha med sovepose og nistepakke for å klare turen?
    Vi var i din ende på søndagstur. Det ER langt. Og jeg blir også sliten. :)
    Satser på at denne helgen blir rolig og solfylt sånn at du kan sanke noen flere fregner.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.