Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

lørdag 30. mars 2013

Påskekrim 2013. Del 7.

Han satte seg ned sammen med sine kompanjonger for å prøve og finne 
orden i dette kaoset,
men sekretæren kom løpende inn med et brev før de kom så langt.
"-Et bud kom nettopp med dette", nærmest ropte hun.
"-Og med tanke på hva som har skjedd her de siste dagene, tenkte jeg det var best å komme fort"
Wow,
tenkte Påskepjusken i sitt stille sinn.

Han åpnet konvolutten:
"so am I good or bad"

(dudududuuu!)

Selv om han følte denne lile, uskyldige, men urovekkende saken måtte nærme seg en slutt;
eller eskalere til hvemvethva,
stilte han blankt.

*****

Kan vi hjelpe ham med denne teksten nå når det går mot slutten for
Påskepjuskens sak?

9 kommentarer:

  1. Bortsett fra at denne sangen synges av Sivert Høyem, tror jeg at jeg må melde pass. Ser ikke sammenhengen! Skal alle disse artistene synge sammen på en festival/konsert i sommer???

    Gleder meg til å høre fasiten! :-)

    SvarSlett
  2. Hm... Snakker vi Spellemannspris her?

    (Fikk øynene opp for Paskalev under årets Spellemannspris - han er kul!)

    SvarSlett
  3. Her er jeg blank, gitt. Og jeg som var så oppsesen tidligere i dag da jeg kunne svaret på en låt og Mannen ikke på Popquiz på P1.

    SvarSlett
  4. Nok et norsk band, Madrugada. Skal alle være med på en avskjedskonsert for Kaizers , kanskje ?

    SvarSlett
  5. Jeg har detti ut for lenge sida... men følger med ;)

    SvarSlett
  6. Samme som mormor! er god på musikk, men dårlig på norske sangtekster:(
    spennende likevel!

    SvarSlett
  7. Endelig hjemme. Utrolig vanskelig å løse krimgåter på blogg med iphone.
    Det blir opphakka og dårlig setningsbygning. For ikke å snakke om sammenheng i cluene som er lagt ut.
    Forstår at Påskepjusken har musikk som en del av sin stressede arbeidsdag.
    Mange som vil være med på et forestående arrangement???
    Vet ikke hva som rører seg i kulturlivet sør for Boknafjorden annet enn at Kaizers skal spille på Jærnåttå og at de skal ha fire - fem avskjedskonserter i august.
    Kanskje noen lager en friluftskonsert med Steinkjerringå, på Hå Gamle Prestegårsd eller på Nærlandsstrandå??
    Må jo være mange fra det ganske land som gjør hva de kan for å komme seg til Jærs.Prøver med alle midler å true eller innynde seg hos Påskepjusken.
    Er jeg helt på feil villspor igjen, eller?

    SvarSlett
  8. Nokia's key business performance indicators have shown hermes outlet that Nokia is rapidly regressing as a company. Nokia's mobile device replica rolex volumes peaked in 2008 then saw a steady downward drift from 2009 to 2011 and collapsed in Q1 2012. Furthermore, Nokia's volumes for its relatively lucrative smartphone replica handbags devices have sunk like a stone since 2010, suffering a 25% decline in 2011 and a 51% decline in Q1 2012 for good measure.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.