Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

søndag 4. september 2011

Bedre før?

Det er ikke rart i det hele tatt at de gamle syntes alt var bedre før.
(bilde lånt fra verdensveven, fordi jeg ikke får picasaert mine egne bilder!)
Det var tiden da kakao ble spist som suppe.

Sommeren var varm og solfylt,
og varte helt til høsten kom med frost og røde blader.

(Picasa vil fremdeles ikke! Bilde fra verdensveven. Tyveri!!!)
Ikke bare smakte sigarettene godt,
og ekstra mildt.
Det var ikke engang farlig.

(Herreminhatt, Picasa, altså!(Bilde fra google))
I gamle dager kom plasteret løpende ved det minste skrubbsår.
Det var vaskbart (?!?) samtidig som det slett ikke fliset.
Og satt godt.

Da er det ikke det minste rart at alt var mye bedre i gamle dager.
Det ser selv jeg.
(endelig et av meg selv Google igjen, altså)

12 kommentarer:

  1. :))) Du er nå god! Herlig :)

    SvarSlett
  2. den kakaoboksen har jeg!!! Men ja, alt var så klart mye bedre før....

    SvarSlett
  3. Alt var bedre før! Og du verden, så sprek du er i badedrakt! For du lurer oss, det er deg, det trur jeg!

    SvarSlett
  4. Hahaha! Det var dei gode gamle dagar!
    iallefall har eg høyrt at det var slik...

    SvarSlett
  5. He he :) De kan jo si det, men jeg er ikke så sikker på at ALT var bedre før ;)
    Tenke seg til alle de andre plastrene som fliset da????

    SvarSlett
  6. HAr den kakaoboksen sjøl, men om ting va likar før - tja, noka kanskje..
    Mari Johanne

    SvarSlett
  7. Hihi, jo alt var vist bedre før :)

    SvarSlett
  8. Ah, ja det var tiden da vi var fryktløse mennesker, kvinner var kvinner og menn definetivt var menn... Da vi viste at verden skulle gå under i år 2000, men det var så lenge til - at ingen bekymret seg for slik...
    Da alt var mye penere, og bildene ble fremkalt og puttet i album! ;)
    *gode tider*

    SvarSlett
  9. Herlig! bare helt herlig. Takk for et solskinnsinnlegg på en regnfull dag.

    Mandagsklem fra
    ~elin~

    SvarSlett
  10. Hihi;) Så vakker du er:) Sjølvsagt var alt betre før!

    SvarSlett
  11. Alt var bedre før :-)
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.