Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

onsdag 29. juni 2011

Barn av..?

...heisen?
Nja.
Av korridoren?
En liten stund, kanskje.
Av iskrembaren?
Eh...den prøvde vi kun en gang.
Siden isen liksom smeltet før vi fikk smakt på den.
Men:
I hotellet var det en kjeller.
I kjelleren var det et lekerom.
Bak lekerommet var det en do.
Utenfor doen var det en vask.
I vasken var det rennende vann.
I det rennende vannet likte 1åringens små fingre seg veldig godt.
Det enkle er ofte det beste..?

Så var det bare til å skru på en liten stråle med vann etter
frokost, og hente henne til kvelds etter at vi andre hadde badet,
blitt massert på SPA, og vandret inn i solnedgangen.

Billig moro.
Billig barnevakt.

Og alle var enig om at dette var en reise man sent ville glemme..

12 kommentarer:

  1. He he :) Ja hvorfor kaste bort mye penger på barnevakt ;)

    SvarSlett
  2. ja, se der! jeg var nærmest;o)
    ikke sant?
    selv takler jeg dårlig varme over 28grader..
    Da blir jeg slapp og sløvere enn vanlig (om mulig)
    Og gidder ingenting. Vifta må stå rettet rett mot meg hele natta.. (slik som i natt, guuud for en het og stormfull natt! Og da tenker jeg ikke på samlivet her..)

    kjekt å høre at dere hadde det fint!
    var nok likevel godt å komme hjem til høst og jærsk landskap tenker jeg!

    SvarSlett
  3. Har bare vært i Sydenlandet én gang. Jeg MÅ har parasol og noe kaldt å drikke.

    Er selv tilnærmet vampyr og på grensen til å tro at jeg kommer til å sprekke hvis jeg treffes av solstrålet (nei, det er troll er det ikke?). Komfortemp mellom 18 og 23 grader. :D

    Syns det er søtt jeg. Hun blir nok filosof eller noe slikt. ;)

    Meeeen, har dere ikke innlagt vann i bondeheimen? ;)

    SvarSlett
  4. ho-ho-ho:D Da fikk hun vel rosin-fingre hun og, selv om hun ikke badet i bassenget! Dét er jo et must når man er i syden!

    SvarSlett
  5. ja, vatn og ungar høyrer jo i lag. Så sant det ikkje er for mykje vatn då....

    SvarSlett
  6. Haha - hun er no søt... :)

    SvarSlett
  7. He he, ja, det enkle er ofte det beste. Trollet vårt var veldig fascinert av en steimnur på Tenerife i den alderen......det minnet du meg på nå. :-)

    SvarSlett
  8. Herlig!! Ja vann på et svalt rom er vel topp. Sol og varme er bra, men alle må vel kjøle seg ned ;)
    Søte bilder av søt tuppe!!
    Velkommen hjem!!!

    SvarSlett
  9. He, he! Der ga du meg dagens første latter:) Bra start det:) Det heiter vel at ein må legge opp ferien slik at alle i familien får tilfredsstillt sine behov...
    Ha ein super torsdag!

    SvarSlett
  10. Hi hi, de er nå søte disse små. Ikke alltid lett å forstå (oj! det rimte!!)hva som blir det de liker. :-)

    SvarSlett
  11. hehe, det enkle er det beste ja!

    så når dere skal bestille neste års ferie må dere spørre om hvordan vannstrålen i vasken er, hihi!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.