Noe du lurer på? bondekonasbekjennelser@gmail.com

torsdag 8. mars 2012

I mitt fantastiske selskap..

Jeg nevnte i går at jeg var så forbaska godt selskap.

Og fikk endel hissige jante-eposter tilbake.

Forstår ikke det.

For i mitt forbaska gode selskap kan man være med
å gå seg vill på IKEA midt på en vanlig torsdag.
Vesla er stor fornøyd med mammas fantastiske selskap,
bare hun får ta seg en liten hvil halvveis i butikken.

OG i mitt fabelaktige selskap er ukas/månedens/muligens årets
heftigste opptur at jeg har både vasket, malt og skiftet innredning
i søppelskapet.

Vi er alle helt ville av begeistring.
Thank you, Quick-lakk.
Og Clas Ohlson.

Om jeg har FØR-bilder?

Nope.

Dessuten kan man i mitt fantastiske selskap,
bruke lange dager på å lete etter restene av 
Matrioshkadukkene.
Hvis man vil.
Eller man kan spille WordFeud.
Eller DrawSomething.
Fordi jeg har så utrolig lite annet å gjøre.
Livet er herlig, dere!

17 kommentarer:

  1. Nei nei nei, ikke fortell meg om noe DrawSomething, jeg kan ikke bli hekta på enda mere!

    SvarSlett
  2. Du er supert selskap! Kunne til og med vært frista til å gå på ikea med deg :)

    Du er hermed WF utfordra.

    SvarSlett
  3. WF...
    Ehh, kva er DrawSomething?? Eg kan ikkje tegne...

    SvarSlett
    Svar
    1. Trenger ikke kunne tegne..

      Prøv!
      Kom og lek med FruKu!

      Slett
  4. Seriøst?!
    Fikk du hissige mail pga det innlegget??
    Du tuller?

    Fy fabian så flink du er til å tegne.
    Ja,som du ser det er jo...jeg også!! (kremt,hark)

    Draw on!

    SvarSlett
  5. Ny App- DrawSomething!
    Fantastisk!

    Gjettelek og tegning a`la WF.
    :)

    SvarSlett
  6. Deilig med sånt godt selskap! Og da er det jo gjerne full enighet i hva man skal kose seg med ;o)

    SvarSlett
  7. Du tuller? Ikke sant? er det bare jeg og WB som ikke skjønner noe her? :-O

    Ikea-fysjogpføy-selv om jeg hadde fått selskap med deg aldri så mye.

    SvarSlett
  8. DrawSomething er jenta vår hekta på, og WF seff;) Men jeg, jeg har heldigvis ikke telefon som tar sånt jeg:) ER SÅ GLAD FOR DET:)
    Hadde vært hyggelig å gå med deg en dag, hadde hatt det fint jeg:)

    Trine:)

    SvarSlett
  9. Aner ikke hva DrawSomething er - men fint søppelskap! Og dukker!

    SvarSlett
  10. Har hørt om den tegnegreia, men har bevisst latt være å sjekke det ut. Ord kan jeg noen av, men tegne? Og ikke si at man ikke trenger å kunne tegne....

    SvarSlett
    Svar
    1. Man trenger ikke kunne tegne!



      ...hæh..?

      Slett
  11. Du tuller. Fikk du teite e-poster etter det innlegget?? Jaja. Folk er rare. Den tegnegreia har jeg bevisst ventet med å sjekke ut.... Hodet mitt er litt opptatt for tida.

    SvarSlett
  12. Vups, der var du visst lagt til i DrawSomething. Et supert spill for oss som er lei Wordfeud og trenger en hvil. Jeg ler så mye til tider at jeg holder på å falle av stolen. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Aha, det er deg?!

      Ikke at jeg vet hvem du er, men DS er supergøy!
      Velkommen.
      ;)

      Slett
  13. Hallo, fikk du det??
    Jeeeeez!
    Alenetid er et must. Men svært vanskelig å finne tid til i disse dager. Jeg oppmuntrer stadig mannen til å ta med ungene for en koselig hyttehelg (uten meg), men han biter ikke på.
    Jeg bikker over når det har gått lang tid uten alenetid. Jeg blir møkkasur, og mannen sier han faktisk kan se den mørke skya over hodet.
    DrawSomething? Det må jeg prøve!!
    Fortsatt god helg, du!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg pris på.